میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد و ان‌شاءالله شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبر معظم انقلاب امروز نکات مهمی را درباره مشارکت در انتخابات مطرح کردند که باید به صورت جدی مورد توجه همه قرار گیرد.

میراحمدی در ادامه با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیرماه تاکید کرد: وزارت کشور هم اکنون برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و ان‌شاءالله روز جمعه شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

میراحمدی در ادامه با اشاره به برداشت‌های ناقص و اشتباهی که از اظهارات وی شده، گفت: آنچه از مصاحبه اینجانب با شبکه دو رسانه ملی نقل شده برداشت ناقص و اشتباهی است، اینجانب درباره آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات سخن گفتم و تاکید کردم حتی برای دومرحله‌ای شدن انتخابات تعرفه‌ها توسط ستادبرگزاری انتخابات پیش بینی و توزیع شده است ولی از این سخن اینگونه برداشت و نقل شده که گفته‌ام انتخابات دومرحله‌ای خواهد بود که این برداشت اشتباهی است.

وی اضافه کرد: تنها پیش‌بینی حقیر که بیان شد مشارکت خوب مردم در انتخابات پیش رو آن هم براساس نظرسنجی‌ها است که امیدواریم با توجه به حساسیت و آگاهی مردم نسبت به این انتخابات حساس این مشارکت گسترده را شاهد باشیم.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار