فرماندار پارس آباد خبر داد.

مشارکت ۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات در پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد از همکاری بیش از ۳ هزار نفر در روند اجرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

جابر جهان بین با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر در قالب عوامل هیأت‌های اجرایی، هیأت‌های نظارت و نیرو‌های انتظامی و هیئت‌های بازرسی در امر برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همکاری خواهند نمود، اظهار کرد: امنیت، سلامت، عدالت و مشارکت حداکثری را باید رویه کار در حوزه انتخابات قرار داد.

او با بیان اینکه ۱۳۹ شعبه در شهرستان پارس آباد پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد ۱۲۰ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار است.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان پارس آباد بر اساس سرشماری سال ۹۵ بالغ بر ۱۴۵ هزار نفر است، عنوان کرد: ۳ هزار و ۱۶۲ نفر در شهرستان پارس آباد رأی اولی هستند که امسال نخستین حضور در یک مشارکت سیاسی مهم و تأثیرگذار را تجربه می‌کنند.

جهان بین خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین قشر‌های مختلف جامعه است که رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب، خون شهدا و رشد و تعالی کشور هستند.

او با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است، خاطرنشان کرد: قطعاً با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را از نیل به اهداف شوم خود، مأیوس و نامید، خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.