۳۵ زندانی جرایم غیر عمد در استان بوشهر آزاد شدند

همزمان با عید سعید غدیر خم ۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با مشارکت ستاد دیه، خیرین و گذشت شاکیان از زندان‌های استان بوشهر آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر روز سه شنبه در این آیین گفت: یکی از سیاست‌های مهم دستگاه قضا حبس زدایی با استفاده از سیاست‌های جایگزین حبس است.

مهدی مهر انگیز با تبریک عید غدیر خم افزود: همزمان با عید سعید غدیر خم و در هفته قوه قضاییه ۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با مشارکت خیرین، اعسار یا قسط‌بندی بدهی، ستاد دیه و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند.

وی یادآور شد: بدهی این مجرمان مالی یک هزار میلیارد ریال است که با پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال زمینه آزادی این زندانیان و برگشت به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

مدیرکل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: ۹۰۰ میلیارد ریال هم از طریق آورده زندانیان، گذشت شاکیان و قسط‌بندی بدهی تامین شد.

مهرانگیز با قدردانی از مشارکت خیرین و ستاد دیه استان بوشهر در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی تصریح کرد: امسال برای دومین بار است که زندانیان جرایم غیرعمد مالی در این استان آزاد می‌شوند.

وی تصریح کرد: امسال در مجموع ۶۹ زندانی جرایم غیرعمد مالی از زندان‌های استان بوشهر با مشارکت خیرین و ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد می‌شوند و این روند همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.