نیکزاد:

دنبال کسی هستیم که مجاهد و متعهد باشد

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: ما دنبال کسی هستیم که مجاهد، مراقب، متعهد و عادل باشد و برای افزایش سرمایه اجتماعی تلاش کند.

علی نیکزاد در اجتماع حامیان دکتر قالیباف در شیراز، اظهارداشت: روز امامت و ادامه راه نبوت را به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: شیراز، شهر شعر ادب و قند پارسی است؛ اینجا شهر حماسه، قیام و مقاومت است و در هر برهه‌ای از تاریخ حضور فارس در رهبری جنوب کشور برای مقابله با استعمار قابل مشاهده است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف خاطرنشان کرد: اینجا شهر شهادت و جهاد نیز هست؛ شهید عباس دوران در دفاع از آسمان و حریم پاک وطن هیچگاه فراموش نخواهد شد.

نیکزاد اضافه کرد: در دفاع از حریم اسلام و حرم در عراق و سوریه نیز نام شهدای شیرازی چون؛ محمودی، جمالی، نصر، قلی‌پور، یوسفی، خادمی، اسکندری و …همانند خورشیدی تابناک در آسمان غیرت می‌درخشد.

او عنوان کرد: شیراز، شهر شهدای تروریستی حرم شاهچراغ (ع) است که مظلومانه به شهادت رسیدند و جرمی جز اطاعت از دین اسلام و عرض ادب به ساحت مقدس احمد بن موسی (ع) نداشتند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت شهادت شهدای پرواز اردیبهشت، گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمودند «دلم برای آقای رئیسی سوخت». شهید رئیسی علی رغم اینکه رئیس قوه مجریه بود، اما با سعه صدر با ناملایمی‌ها برخورد می‌کرد.

نیکزاد یادآور شد: بنده و ۲۰۰ نفر از همکاران‌مان در مجلس از شهید رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردیم. ایشان در مقام حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی پیش رفت.

او با تاکید بر این نکته که آقای قالیباف در جبهه انقلاب مورد تایید ماست، گفت: ایشان قرارگاه خاتم الانبیا را راه انداخت و در ناجا خوش درخشید و تغییرات اساسی در تهران در زمان شهرداری ایشان صورت گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف تصریح کرد: ما دنبال مردی هستیم که سیاست خارجی، سیاست داخلی، عمران روستایی، عمران شهری، معضل تورم، کاهش ارز پول ملی، یارانه‌ها، مسکن و اشتغال و ازدواج جوانان و …بشناسد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: ما دنبال کسی هستیم که مجاهد، مراقب، متعهد و عادل باشد و برای افزایش سرمایه اجتماعی تلاش کند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در فارس نیز در ادامه این مراسم اظهارداشت: صحنه انتخابات امسال یک صحنه رقابت بین ادامه راه شهید رئیسی و برگشت به هشت سال قبل است.

مجید فروردین خاطرنشان کرد: مردم باید تصمیم نهایی خود را بگیرند تا از چاله‌ای که در دوره هشت ساله گرفته شدیم، نجات پیدا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار