نشست ساماندهی هیات های اتباع در بوشهر

نشست هماهنگی و ساماندهی  هیات های مذهبی و مواکب اتباع خارجی استان بوشهر برگزار شد.

 جلسه هماهنگی و ساماندهی  هیئت ها و مواکب اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر مصادف با عید امامت و لایت به ریاست راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر ، و با حضور کارشناسان و مسئولین هیئت ها و مواکب در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر ضمن تبریک بزرگترین عید شیعیان عید غدیرخم اظهار داشت: این جلسه  پیرو اعلام فراخوان و ثبت نام مواکب و هیئت های مذهبی در استان  بوشهر و با هدف بررسی مجدد تعداد مواکب فعال، شناسایی ظرفیت های موجود آنان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی برگزار شده است.

علی پور خاطرنشان ساخت : در تلاشیم تا با شناسایی این ظرفیت ها ، ساماندهی، برنامه ریزی و هماهنگی با سایر مجموعه های خدمت رسان،  خدمتی در شان  زائران اباعبدالله ارائه نماییم و چالش هایی که مهاجران در اربعین سال های قبل با آن  روبرو بوده را با پیگیری و با همکاری سایر دستگاه های ذی مدخل به حداقل برسانیم.

در ادامه نیز هر یک از مسئولین هیئت ها و مواکب اتباع خارجی به بیان نیازها ،مشکلات سنوات گذشته، نحوه پذیرایی از زائران، ظرفیت و توان موکب خود در ارائه خدمت برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی و ارائه خدمت به زائران پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.