استفاده مشروط از ورزشگاه تختی برای دیدار مردمی پزشکیان

با اصرار ستاد انتخاباتی پزشکیان در آذربایجان شرقی، مجوز لازم برای برگزاری همایش انتخاباتی مسعود پزشکیان در ورزشگاه تختی مشروط بر عدم استفاده از سکو‌ها از سوی فرمانداری تبریز صادر شد.

یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز گفت: فرمانداری به‌عنوان نماینده عالی دولت، وظیفهٔ تأمین ایمنی و ارائه خدمات در برگزاری رویداد‌های مردمی را دارد.

وی با اشاره به این‌که ستاد‌های مرکزی نامزد‌های انتخاباتی، مکان‌هایی را برای گردهم‌آیی مردمی به فرمانداری پیشنهاد می‌دهند، گفت: فرمانداری شهرستان تبریز مجوز موافقت مربوطه را برای پیشنهاد تمام نامزد‌ها صادر کرده است.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به این‌که ستاد مرکزی مسعود پزشکیان درخواست کتبی مبنی بر برگزاری گردهم‌آیی در سالن پورشریفی داده بود، گفت: با درخواست ابتدایی ستاد مرکزی ایشان موافقت شده بود.

فاتح به طرح بحث تغییر محل از سالن شهید پورشریفی به ورزشگاه تختی تبریز اشاره کرد و گفت: از سال گذشته، با دستور مدیریت بحران هیچ مسابقه‌ای در این ورزشگاه برگزار نمی‌شود، چرا که عمر مفید سازه‌ها به اتمام رسیده و استحکام را از دست داده است.

وی وظیفه تأمین امنیت حامیان تمام نامزد‌های انتخاباتی را متوجه فرمانداری دانست و گفت: با اصرار و تعهد ستاد مرکزی مبنی‌بر تأمین امنیت توسط ستاد مرکزی پزشکیان در آذربایجان شرقی و ممانعت از حضور حامیان در سکو‌ها به‌علت عدم استحکام سازه، موافقت ضمنی فرمانداری شهرستان تبریز برای استفاده از محوطه چمن و پیست دومیدانی اعلام می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز از حضور هموطنان از استان‌های همجوار در تبریز خبر داد و گفت: ایمنی شهروندان در برگزاری گردهم‌آیی انتخاباتی بیش از هر مسئلهٔ دیگر اهمیت دارد.

فاتح به ضرورت اعمال نظر و صدور مجوز برگزاری گردهم‌آیی نامزد‌های انتخاباتی توسط فرمانداری تأکید کرد و گفت: مصلی اعظم حضرت امام (ره)، محوطه ارگ تبریز، استادیوم یادگار امام (ره)، میدان ورزشی تراکتورسازی، استادیوم دانشگاه تبریز و چند مکان دیگر برای برگزاری گردهم‌آیی حامیان پزشکیان به ستاد مرکزی ایشان در آذربایجان شرقی پیشنهاد داده شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.