اهدای عیدانه رهبر معظم انقلاب به دریادلان مستقر در جزایرنازعات خلیج‌فارس

 فرمانده نیروی دریایی سپاه ،هدیه ویژه و متبرک شده غدیریه رهبرمعظم انقلاب را طبق رسم هر ساله به دریادلان و رزمندگان حافظ مرز عزت و اقتدار نظامی اسلامی در جزایر نازعات خلیج‌فارس تقدیم کرد.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران روز سه‌شنبه در این آیین با تبریک عید بزرگ غدیر گفت: فلسفه عید غدیر بخشیده شدن گناهان است و هر کسی نمی‌تواند ادعای سرباز ولایت را داشته باشد تا آن زمانی که ما در مسیر احکام خداوند هستیم، و ولایت خدا و پیامبر و ائمه(ع) را داریم می‌توانیم ولایتمدار باشیم.

دریادار علیرضا تنگسیری در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه افزود: ما از غدیر باید درس بگیریم، در این راه باید هم خودمان را بشناسیم هم مسیر و رهروان این مسیر را بشناسیم تا از مسیر حق منحرف نشویم.

وی  گفت: انتخاب ما باید امتداد ولایت باشد، افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در مسیر ولایت باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارزش انتخابات و اثر آن در تاریخ این ملت و انقلاب اسلامی خطاب به سربازان و پاسداران مستقر در جزایر افزود: اگر مردم در صدر اسلام هم درست انتخاب کرده بودند، امت اسلام اکنون پراکنده نبود.

منطقه نازعات به مجموعه چهار جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک، بوموسی و سیری در خلیج‌فارس در نزدیکی تنگه هرمز گفته می‌شود که تشکیل دهنده شهرستان بوموسی در استان هرمزگان بوده و از اهمیت راهبردی ویژه‌ای برخوردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ تير ۱۴۰۳
خداوند همه حافظان امنیت و آرامش در این کشور را سالم و سلامت و موفق بدارد.