اطعام عید غدیر در مهمانسرای حرم مطهر حضرت معصومه (س)

مهمانسرای حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در شب و روز عید سعید غدیر بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم در میان زائران توزیع کرد.

 در سالروز عید سعید غدیر خم؛ مهمانسرای حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها اقدام به پخت ۴۰ هزار پرس غذای حضرتی و توزیع آن در بین زائران کرده است.

با برپایی ۵ ایستگاه صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت، در مجموع بیش از ۵۰ هزار پرس غذا و میان وعده از شب تا شام عید سعید غدیر در حرم مطهر توزیع می‌شود.

هیات رهروان غدیر در شب عیدغدیر با برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع ۱۰ هزار فالوده میان و عده و در ظهر روز عید غدیر با توزیع ۱۵ هزار غذای گرم در صحن حضرت جوادالائمه علیه‌السلام به زائران و مجاوران خدمات داده است.

هیات چادر خاکی در شب عید با پذیرایی میان وعده و روز عید غدیر نیز با ۵ هزار ساندویچ گرم در صحن حضرت جواد الائمه علیه‌السلام پذیرای زائران بوده است.

موسسه ذکری با برپایی ایستگاه صلواتی مدافعان فدک در صحن حضرت جوادالائمه علیه السلام از روز عرفه تا روز عید غدیر همه روزه در دو بخش خواهران و برادران به صورت جداگانه پذیرای مراجعان بوده و با برپایی شربت‌خانه، توزیع غذای گرم و ارائه خدمات و محصولات فرهنگی رایگان خدمت رسانی می‌کند و به مناسبت عید غدیر نیز در سه وعده مجموعه ۹ هزار پرس غذا در میان زائران توزیع خواهد کرد.

هیات قتیل‌العبرات با برپایی ایستگاه صلواتی از دو روز مانده به عید غدیر تا روز عید از شهرستان درود در صحن پیامبر اعظم (ص) از ۱۰ صبح تا نماز ظهر و بعد از نماز ظهر و عصر تا ساعت ۲۳ شب با پذیرایی حدود ۱۲ هزار ساندویچ گرم و نوشیدنی در خدمت زائران است.

خادمین اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت نیز در شام عید غدیر با برپایی ایستگاه صلواتی در صحن حضرت جواد الائمه علیه السلام با توزیع ۹ هزار غذای گرم در خدمت زائران خواهند بود.

نانوایی حضرتی حرم مطهر نیز در شب و روز عید غدیر در صحن حضرت جواد الائمه علیه السلام فعال بود و نان رایگان در بین زائران توزیع می‌کند.

چایخانه‌های حرم مطهر نیز در روز عید غدیر با افزایش ساعت کاری از میانه روز عید غدیر در صحن‌های پیامبر اعظم (ص)، صحن حضرت جواد الائمه علیه السلام و صحن مسجد اعظم تا ساعت ۲۳ فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.