رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف:

قالیباف کشور را به سمت پیشرفت حرکت می‌دهد

نیکزاد گفت: تمام نامزدهای جبهه انقلاب متعهد هستند، اما در کنار تعهد نیاز به شخصی با توان تصمیم‌گیری درست و مناسب داریم که قطعا او قالیباف است.

علی نیکزاد عصر امروز در تجمع حامیان محمدباقر قالیباف در استان یزد که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد با تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: یزد دارالعباده است و ویژگی‌های مردم این سرزمین همچون نگین درخشانی در تاریخ انقلاب و اسلام می‌درخشد.

وی شهر یزد را دیار علمای بزرگی همچون شهید صدوقی و آیت‌الله حائری یزدی، شهر ادبیات و مهدی آذر یزدی دانست و عنوان کرد: قیام مردم یزد در دهم فروردین ۱۳۵۷ و گرامیداشت چهلم شهدای تبریز باعث شد که آتش انقلاب شعله‌ور شود و زمینه پیروزی این انقلاب فراهم شود.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف، شهر یزد را شهر شهیدان و فرماندهان بزرگ اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در برهه‌ای خاص قرار گرفته است.

نیکزاد ادامه داد: در زمانی که برای ریاست جمهوری شهید رئیسی تلاش می‌کردیم به دنبال آن بودیم تا شخصیتی روی کار بیایند که این انقلاب را عزت ببخشد و در مسیر اسلام زمینه پیشرفت و تعالی ایران را فراهم آورد و دیدیم که چگونه ایشان خدمت کردند و مقام معظم رهبری پس از شهادت ایشان فرمودند که من دلم برای رئیسی سوخت و راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: حکمرانی و نظام اسلامی که ۴۵ سال از آن می‌گذرد دارای کارنامه است و دستاورد آن بسیار ارزشمند است و در حوزه‌های مختلف توانستیم به جایگاه‌های عظیمی دست پیدا کنیم و در دوره آیت‌الله رئیسی این جایگاه در عرصه بین‌المللی و داخلی به مراتب افزایش پیدا کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه ما اعتقاد داریم کسی باید رئیس جمهور پس از شهید رئیسی شود که برای رسیدن به تمدن اسلامی مدنظر امامین انقلاب تلاش کند گفت: این شخصیت باید بتواند معضلات اقتصادی، مسئله نگاه جدی به فرهنگ، مسئله سنت‌های غلطی که در فرهنگ در حال باب شدن است، مسئله عمران شهری، توسعه حمل و نقل، اشتغال، ازدواج جوانان، صنعت، تولید، بهداشت، آموزش و پرورش، حفظ ارزش پول ملی، تورم، بانک‌ها، ناترازی یارانه‌ها، خلق ثروت، عزت مردم و موارد مختلف دیگر را برطرف کند.

نیکزاد تصریح کرد: مابه دنبال کسی هستیم که با سلامت فکری، اعتقادی، اخلاقی، فسادستیزی، عدالت‌خواهی، دشمن‌شناسی و اخلاص بتواند خدمت بکند و این رویه ادامه فرمایشات رهبری برای رئیس قوه مجریه آینده است و ما این موارد را در قالیباف می‌بینیم.

وی گفت: برای ریاست جمهوری پس از شهید رئیسی به دنبال انسانی متعهد، با قانون، با کارشناسی و با عقلانیت هستیم و باید هر یک از ما که به این باور رسیدیم که دکتر قالیباف توان این کار‌ها را دارد، باید خودمان را به عنوان مرجعی برای دیگران قرار دهیم و کمک کنیم تا ایشان انتخاب شوند و زمینه عزت و پیشرفت کشور را فراهم کند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف خاطرنشان کرد: در اردوگاه انقلاب همه متعهد هستند، ولی در کنار تعهد مردی را می‌خواهیم که حوزه‌های مختلف بیان شده را بتواند به خوبی مدیریت کرده و با تصمیمات بزرگ و مناسب کشور را به سمت پیشرفت حرکت دهد و چنین شخصیتی قطعا قالیباف است.

نیکزاد ادامه داد: نگذارید آنچه که شهید رئیسی انقلاب را از گمراهی به ریل اخلاق آورد، دیگران از این ریل خارج کنند و دوباره مشکلات قبل را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: ضمن احترام به همه کاندیدا‌های جبهه انقلاب، کسی که بتواند دل مردم را شاد کند و پاسخی به این مردم بی‌نظیر بدهد قالیباف است و از مردم می‌خواهیم، اگر به حجت رسیدند همه اطرافیان و کسانی که با آنها ارتباط دارند را تشویق به رای دادن به قالیباف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.