مادر شهید معماریان:

حضور در انتخابات حرکت در مسیر شهدا است

مادر شهید معماریان گفت:اکنون وظیفه ماست تا در ادامه راه شهدا با حضور در انتخابات پشتیبان این نظام اسلامی باشیم.

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم،مادر بزرگوار شهید محمد معماریان در دیدار مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و خانواده شهدا گفت: شهدا با تقدیم جانشان وظیفه خود را در قبال نظام اسلامی انجام دادند، اکنون وظیفه ماست تا در ادامه راه شهدا با حضور در انتخابات پشتیبان این نظام اسلامی باشیم.

 اشرف السادات منتظری افزود: تلاش کنیم تا با روشنگری دعوت به حداکثری داشته باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که ملاک ساده زیستی، تواضع، خدمت به مردم، مراقبت از بیت المال و انقلابی بودن را در کارنامه‌شان دارند.

وی اضافه کرد: حضور در انتخابات و دعوت از همه آحاد ملت برای این حضور پرشور و حماسه آفرین، موجب تضعیف مواضع دشمن و تقویت و اقتدار ملی است.

وی عنوان کرد: نظام ما نظام اسلامی است، نظامی که زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است، حضور در صحنه انتخابات و تعیین دولت انقلابی موجب یاری امام زمان (عج) است.

شهید محمد معماریان از ۱۳ سالگی عازم جبهه شد در ۱۶ سالگی در عملیات کربلای ۴ منطقه نهرخین به مقام شهادت نایل گردید. وی به دست مادرش تدفین و تلقین شد. او قبل از شهادتش محل تدفینش را هم نشان داده بود.

مادر شهید از بانوان مسجدی، فعال، خیر و انقلابی است. وی در محرم سال ۱۳۶۵ از ناحیه پا دچار آسیب شد. صبح عاشورا فرزند شهیدش را در عالم رویا دید که به محل آسیب، شال سبز از حرم سید الشهدا (ع) را می‌بندد. وقتی بیدار شد شال در محل آسیب بسته شده بود و پایش بهبود یافته بود. کتاب «تن‌ها گریه کن» سرگذشت شهید محمد معماریان از زبان مادر شهید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.