پیام مسئولان استان بوشهر به مناسبت اربعین شهدای خدمت

احمد محمدی زاده استاندار، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام مشترکی، فرا رسیدن اربعین شهدای خدمت را تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است: شهید آیت الله رئیسی در دوران خدمت خود خالصانه و صادقانه در راستای اعتلای نظام اسلامی اهتمام داشت و در همین مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این پیام با اشاره به ویژگی‌های آیت الله شهید رئیسی یادآور شده است: شهید جمهور یار و یاور محرومان بود و با ساده زیستی در راه خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شبانه روزی تلاش کرد.

در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر تداوم مسیر خدمت بیان شده است: هجران رئیس جمهور شهید و یاران همراه، حادثه‌ای دردناک و تالم آور برای ایران عزیز و جهان اسلام بود، لکن با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، این نظام به مسیر خود ادامه می‌دهد و بدخواهان هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند.

در این پیام با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید شده است: در انتخابات هشتم تیرماه، مردم مومن و انقلابی استان بوشهر همگام با مردم ولایت مدار سراسر ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات، دشمنان را ناامید و ناکام می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: مردم ولایتمدار استان بوشهر همواره در همه عرصه‌ها حضور داشته اند و این بار نیز با مشارکتی گسترده و حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.