اجتماع حامیان جلیلی در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می‌شود

مسئول هماهنگی ستاد‌های مردمی جلیلی در خراسان رضوی گفت: اجتماع حامیان دکتر سعید جلیلی امروز چهارشنبه ششم تیرماه در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می‌شود.

مصطفی باقرزاده مسئول هماهنگی ستاد‌های مردمی جلیلی در خراسان رضوی گفت: با وجود مجوز شورای تامین در روز‌های سوم و چهارم تیرماه مبنی بر برگزاری اجتماع دکتر جلیلی در عرصه میدان شهدا، وزارت کشور طی نامه‌ای دیرهنگام و پس از اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی ستاد دکتر جلیلی برای برگزاری اجتماع در آن مکان با برگزاری اجتماع در محیط باز و غیر محصور مخالفت کرد.

وی ادامه داد: ستاد دکتر جلیلی در مشهد پس از اطلاع از موضوع و طی پیگیری‌های حقوقی مکرر از تهران، با توجه به برگزاری مراسم اجتماع در میدان امام حسین (ع) تهران و میدان‌های غیر محصور دیگر، خواستار برخورد یکسان در مشهد شد، اما متأسفانه دستگاه‌های مسوول با این درخواست مخالفت کردند.

مسئول هماهنگی ستاد‌های مردمی جلیلی در خراسان رضوی گفت: به اطلاع می‌رساند مراسم دیدار مردم مشهد با دکتر سعید جلیلی در ورزشگاه بزرگ تختی در ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

باقرزاده افزود: با توجه به کمبود وقت، از تمامی افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها خواهشمندیم تغییر مکان مراسم به ورزشگاه تختی را اطلاع رسانی فوری و گسترده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار