مدیرعامل یک تیم لیگ برتری چند میلیارد گرفت تا تیمش بازنده شود!

مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری برای این که تیمش بازنده شود چند میلیارد دریافت کرد و تیمش نتیجه یک دیدار حساس را به حریف خود واگذار کرد!

فصل نقل و انتقالات بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز هفتم تیرماه آغاز خواهد شد، اما دلالان و مدیرانی که به فکر پرکردن جیب شان هستند از چند روز پیش فعالیت در این بازار برای بالا بردن قیمت بازیکنان را آغاز کرده اند.

مبارزه با فساد در فوتبال که چند سالی است بیشتر در حد حرف و شعار دنبال می‌شود و هرازگاهی محور صحبت‌ها و اظهار نظر‌های برخی مسئولان می‌شود، از چند هفته پیش وارد مرحله جدیدی شده، اما هنوز مشخص نیست پایانی باز خواهد داشت یا با رسیدگی به پرونده متخلفان آنها را برای همیشه از فوتبال حذف خواهند کرد.

تجربه نشان داده است که چند روزی در این مورد اظهار نظر می‌شود، اما افراد متخلف با قدرت‌تر از قبل به جایگاه‌های خود برمی گردنند و این بار با استرس و ترس کمتری اقدامات فاسدانه خود را دنبال می‌کنند.

در حالی که رسیدگی به پرونده افراد مرتبط در فساد باشگاه مس رفسنجان ادامه دارد و نهاد‌های مربوطه به جزئیات جدیدی هم دست پیدا کرده اند  خبرنگار ما از یک فساد دیگر مطلع شده که البته مربوط به چند سال قبل و باشگاه مس نیست و پرونده جدیدی را می‌طلبد.

براساس این اطلاعات مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری در دیداری که برای تیم حریفش اهمیت زیادی داشته و این تیم را از انتهای جدول جدا می‌کرده، چند میلیارد از یکی از افراد متمول تیم حریف دریافت می‌کند و تیمش آن بازی را می‌بازد تا حریف در لیگ برتر بماند!

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که تیم مدیرعامل متخلف وضعیت باثباتی در لیگ برتر داشته و امتیاز آن دیدار خیلی در رده بندی تیمش تاثیرگذار نبوده است. این مدیرعامل در سال‌های گذشته البته حاشیه‌های زیادی داشته و از سوی نهاد‌های نظارتی هم احضار شده بود.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
فوتبال پاک به این صورت میباشد اقایان دوستانی دارند که واس تیم پول خرج میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
یک سیستمی که به گند کشیده شده را نمی توان با دستگیری چند نفر اصلاح کرد بلکه باید کل سیستم را عوض یا بساطش را جمع کنید. اصلا فوتبالی که قهرمانی جام ملت های آسیا در یک قدمیشان بود و نگرفتند دیگر می خواهیم چکار با این وضع بد اقتصادی کشور
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۴:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
وقتی اسم ها رو اعلام نمیکنید همگی متهم میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تا زمانیکه بعد از مسجل شدن ه خطای افراد چه سیاسی چه ورزشی و ... اسامی خطاکاران اعلام نشود ، وضع همین است ... بسه دیگه
Turkiye
علی
۱۴:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
چرا اسمها رو اعلام نمی کنید، فساد یعنی همین دیگه ، یا نگید یا کامل بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
قهرمانی بی شکست منظور نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی نباشیم
۱۲:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
منظورتون مدیرعامل تیم پیکان هست که نتیجه رو به استقلال واگذار کرد و سقوط کرد. بازی پیکان و استقلال مشخص بود یه طرفه است و تیم پیکان برای باخت اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
قشنگ بخون بعد نظربده
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
نخیر شمس اذره که الان زندانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
اعلام کنید اسامی این افراد رو
آخرین اخبار