بوستان ویژه سالمندان در کرج گشایش یافت

بوستان فرهنگی تفریحی ویژه سالمندان با نام جهان دیدگان روز چهارشنبه در آیینی با حضور مدیران شهری در جهانشهر کرج گشایش یافت.

رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در این آیین گفت: این بوستان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار با امکانات ویژه ورزشی و تفریحی برای سالمندان احداث شده است.

وی ادامه داد: برای احداث این بوستان ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت شهری کرج هزینه شده است.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج در آِیین گشایش پارک جهان دیده گان کرج گفت: توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی سالمندان در اولویت مدیریت شهری است .

وی ادامه داد: اکنون در شرایطی هستیم که باید در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از فناوری نوین بهره بگیریم که در بخش سالمندان نیز توجه به این مقوله ضروری است.

سعیدی سیرایی بیان کرد: دخالت مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان و ورود جدی در عرصه حکمرانی از جمله مسئولیت های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهروند مسئول کسی است که وظایف خود را در قبال حاکمیت می داند و جایگاه خود را می شناسد و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دخالت مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه کرج در گذشته یک باغشهر بزرگ بوده است ، افزود: باید تمام امکانات را برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلانشهر به کار گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.