امام جمعه قزوین:

دولت شهید رییسی در حل مساله مسکن بالاترین نمره را دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دولت شهید آیت الله رییسی در حل مشکلات مسکن و بحران‌هایی همانند کرونا و حتی روابط با همسایگان کشور در میان دولت‌های پیشین بالاترین نمره را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در حاشیه مراسم افتتاح هزار و ۱۹۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن گفت: دولت سیزدهم سرمایه گذاری‌های بسیار مناسب و راضی کننده‌ای در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی همانند مسکن داشته که سطح رضایت مردم را در جامعه افزایش داد.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین رایگان در قالب این نهضت، امید به خانه دار شدن را در دل مردم زنده کرد که امروز با افتتاح بخش کوچکی از این واحد‌ها شاهد دستاورد‌های بسیار مهم و اساسی دولت مردمی سیزدم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: دولت شهید رییسی با نزدیک به ۶ میلیارد ریال بدهی دولت پیشین روی کار آمد، اما طوری توانست کار‌ها را جلو ببرد که امروز شاهد پیشرفت و حل بسیاری از مسایل در حوزه‌های دیگر نظیر بهداشت و درمان و آموزش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امروز موضوع انتخابات ریاست جمهوری به یک موضوع مهم در جامعه تبدیل شده است، یادآورشد: مردم باید نامزدی را انتخاب کنند که همانند شهید رییسی فرزند شب قدر، اربعین و ارزش‌های دینی و قرآنی باشد، شخصی که در سازمان ملل، قرآن این کتاب آسمانی را جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

امام جمعه قزوین گفت: مطمئن هستیم که مردم با مشارکت حداکثری خود شخصی را انتخاب می‌کنند که ادامه دهنده این راه پربرکت و باعزت باشد و از نوکری استکبار جهانی و صهیونیست‌ها دوری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.