مشارکت همگانی در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت: مشارکت همگانی و موثر مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌ها را خنثی و زبان دشمن را کوتاه می‌کند.

غلامعلی حیدری امروز چهارشنبه در اختتامیه لیگ دانش‌آموزی جت (جهاد تبیین) اظهارداشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب تقویت اعتماد به نفس رییس‌جمهور منتخب و مردم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای، مظلومان جهان را امیدوار و مردم‌سالاری ایران را به رخ مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر می‌کشاند.

حیدری ادامه داد: برگزاری انتخابات پرشور در ایران اسلامی مظلومان جهان را امیدوار و قوت قلب رییس جمهور منتخب برای تصمیم‌گیری‌های شاجاعانه و برداشتن گام‌های بلند برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در خصوص فعالیت‌های رییس جمهور شهید گفت: بیان دستاورد‌های دولت سیزدهم امیدافزایی را برای جامعه به دنبال دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در طول دوران مدیریت کوتاه خود خدمات ارزشمندی به کشور ارائه کرد افزود: در سفر دوم استانی دولت به استان در نشستی که با فعالان فرهنگی داشتند یکی از نمایندگان، طرح جهاد تبیین را ارائه کرد و مورد استقبال ایشان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در طرح جت با تفکر انتقادی، مسئولیت‎‌پذیری و به موقع عمل کردن در حوادث مهم را آموزش دیدند.

حیدری یکی دیگر از نقش‌های مهم دانش‌آموزان را امیدآفرینی و تشویق و ترغیب اطرافیان به حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت: امیدآفرینی و امیدوارکردن مردم به آینده باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.