گرامیداشت روز جهانی پناهنده در استان گلستان

در مراسم گرامیداشت روز جهانی پناهنده در استان گلستان اعلام شد ایران بیش از چهار دهه با رویکردی کاملا بشر دوستانه به جامعه پناهندگان خدمت ‎رسانی کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان مراسم بزرگداشت روز پناهنده با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان جمعی از متنفذین، فعالان، دانشجویان، روحانیون و اساتید دانشگاهی در مجتمع چندمنظوره آموزشی فرهنگی اتباع خارجی برگزار شد.

ابراهیم اصلانی در سخنرانی این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه با نگاهی برگرفته از اعتقادات دینی و آموزه های انسانی و متفاوت از سایر کشورها، با رویکردی کاملا بشر دوستانه به جامعه پناهندگان خدمت ‎رسانی کرده است.

وی با بیان اینکه روز جهانی پناهنده آزمونی برای تشخیص و تمایز سیاست‌های اعلامی و اعمال شده از سوی دولت‌ها در عرصه بین المللی است، تصریح کرد: روز جهانی پناهنده یادآور این مهم است که تمامی انسانها، جامعه جهانی و بویژه سازمان‌های متولی در اجرای وظایف، تکالیف و حس انسان دوستی در حمایت از میلیون‌ها انسان بی پناه و نیازمند که بنا به دلایلی مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده اند در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی یاری مینماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.