به نامزد‌ها توصیه کردم که برای کنار رفتن با هم صحبت کنید

زاکانی گفت: به نامزد‌ها توصیه کردم که برای کنار رفتن با هم صحبت کنید. شما باید مطالبه کنید.

تجمع حامیان علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر چهارشنبه - ششم تیر در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد.

علیرضا زاکانی اظهار کرد: ما آمده ایم تا صدای ملت باشیم. کسانی که در پس فساد و تبعیض دچار فقر شدند. هنوز فقر و فساد و تبعیض در کشور هست. آمده ام نماینده جبهه‌های باشم که با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم. 

زاکانی افزود: ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد. پرونده استبداد بسته شد. اما هنوز خان‌ها و خان چه‌هایی هستند که حق مردم را ضایع می‌کنند. ما آمده‌ایم این حق را استیفا کنیم. ۴۵ سال است که در آرزوی مدینه فاضله‌ای که امامین به ما وعده دادند همیشه در صحنه بودیم. 

وی با بیان اینکه روزی که وزیر اطلاعات وقت خطا کرد به عنایت شما ملت در برابر او ایستادیم و نمایندگان در صحن مجلس به حساب او رسیدند. روزی که دادستان تهران خطا کرد به لطف عنایت امام زمان آن گونه با او مواجه شدم که او از کار برکنار شد. روزی وزیر نفت این مملکت خطا کرد و معاهده غلطی را امضا کرد. عجیب است امروز عده‌ای مدافع او شدند. نزدیک به ۸۰ تا ۹۰ میلیارد دلار ضرر زد. اینها باید محاکمه شوند. 

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه چرا در مملکت ما فقر است؟ چون رهبر فرمودند با فساد برخورد کنید و این برخورد صورت نگرفته است، گفت: وقتی جیب کسی باز بود و بدهکار کسی بود دهانش بسته می‌شود. امروز آمدیم صدای فروخفته ملت باشیم. آمده‌ایم تا همه در ثروت کشور سهم ببرند. 

زاکانی ادامه داد: امروز آمدیم بگوییم مردم صاحبان این کشور و شریک در امکانات آن هستند. ما استقلال سیاسی کسب کردیم، اما استقلال اقتصادی و فرهنگی کسب نکردیم. 

وی افزود: شعار‌هایی که راجع به آزادی می‌دهند نادرست است. این‌ها آمده اند داشته‌های این ملت را به تاراج بگذارند. همان طور که در دهه نود به تاراج گذاشتند و گفتند ما نخواندیم و به کدخدا اطمینان داریم. لعنت بر آن کدخدا.

زاکانی تصریح کرد: امروز دستگاه‌های نظامی و انتظامی و امنیتی پاک و مقتدر هستند. اما در کنار اقتدار یک امیرعبداللهیان می‌خواهیم که (برجام را) نقد کند و التماس نکند. 

زاکانی افزود: نگذاریم دولت سوم روحانی با کارنامه سیاه با بدهی‌های زیاد سر کار بیاید. وقتی روحانی دولت را تحویل داد ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی داشت. حالا می‌خواهند راه را به مردم نشان بدهند. عکس امروز آن آقا در کنار روحانی نشان می‌دهد که دولت سوم روحانی هستند. چرا با مردم صداقت ندارید؟

وی با اشاره به اینکه ما خواستار محاکمه کسانی هستیم که حقوق ملت را با قرارداد‌ها ضایع کردند. بیان داشت: یک عده‌ای در دهه ۸۰ وام دلاری گرفتند. بالغ بر هفت میلیارد دلار بود. بخش عمده پول‌ها را برنگرداندند. مال ملت را بردند و امروز طلبکارند. این‌ها مانع پیشرفت کشور هستند. این ملت هوشیار است. یک رهبر فرهیخته و یک اراده قوی دارد. لبنان و فلسطین و یمن و عراق از این ملت الگو گرفته است.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: این ظلم است که این ملت در سختی به سر برد. اگر امکانات هست که هست باید برای همه باشد. ما آمدیم خواسته مردم را از ظالمان بگیریم. این اصلاحاتی است که رهبر از ما خواسته است. 

زاکانی اظهار داشت: مردم باید مسئولان را امر به معروف کنند. من به سراسر کشور سفر کردم. همه جای این کشور گل و بوستان است. چرا یک عده‌ای می‌خواهند بین مردم دیوار بکشند؟ 

وی افزود: یارانه طلایی حق شماست. از فردای انتخابات قابل اجراست. به هر نفر ۲۰ میلیون تومان اعتبار معادل طلا می‌دهیم. آنهایی که استخرشان را با برق گرم می‌کنند مخالفند. روی این طرح ماه‌ها کار کارشناسی شده است. شما ثروتمند می‌شوید. البته یارانه قبلی برقرار است و محکم‌تر هم خواهد شد. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من دفعه گذشته به خاطر شهید رئیسی کنار رفتم، اما این بار کنار نمی‌روم، گفت: ما محکم در صحنه هستیم تا حق مردم را بگیریم.

وی با بیان اینکه در شهرداری الگویی درست شد که بقیه انگشت به دهان ماندند. از سال‌های قبل شهر بدهکار بود که ما تسویه کردیم. یک عده دل در گروی آمریکا دارند، اظهار کرد امروز یک آینده درخشان فراروی این کشور است. من با نخبگان ارتباط دارم و می‌توانم در میدان عمل از آنها کمک بگیرم. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: با آمدن اتوبوس‌های برقی چهره شهر عوض می‌شود. چرا چهره کشور عوض نشود. در این ۳۳ ماه از هیچ دروغ و تخریبی دست برنداشتند. به دروغ گفتند دارند درخت قطع می‌کنند. یک درخت قطع نشد. 

زاکانی ادامه داد: جریان فاسد رسانه‌ای علیه من اقدام کرد. در خصوص کنار رفتنم گفتم آن دفعه به خاطر شهید رئیسی کنار رفتم. به خود نامزد‌ها توصیه کردم که برای کنار رفتن با هم صحبت کنید. شما باید مطالبه کنید. برخی حاضر نیستند صحبت کنند. چرا در نظرسنجی‌ها دست می‌برید؟ 

وی با اشاره به اینکه من محکم در این صحنه هستم تا حق شما را بگیرم. چهار نامزد باید با هم صحبت کنند. جریان مقابل نتوانست مردم بفریبد، گفت: دولت باید چالاک و سبک و حامی باشد. نه دولتی که نتواند کار‌های مردم را انجام دهد. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآورشد: در تاریخ تهران سابقه ندارد یک روز ۲۰۳ هزار واحد مسکن کلنگ بخورد. با حمایت شهید رئیسی این کار انجام شد. باید ماند و خواسته شما مردم را از کسانی گرفت که گوش‌شان سنگین است. 
رهبر ما یار در میدان و شهید رئیسی می‌خواهد

زاکانی اضافه کرد: رهبر ما یار در میدان می‌خواهد. شهید رئیسی می‌خواهد. کسانی که تهدید را به فرصت تبدیل کرد. نه کسانی که تسلیم تهدیدات شوند. 

وی تاکید کرد: منزلت ایران را باید بر بام جهان نشاند. جز اجرای اسلام و تبعیت از رهبری و خدمت به ملت هیچ راهی وجود ندارد. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هر رای مقابله با فساد و ایجاد امید و نشاط برای ملت و ایجاد امکان رفاه عمومی است. باید پای صندوق رفت و در مقابل کسانی که با شعار‌های رنگین آمدند داشته‌های ما را ببرند ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
آخه تو را توی ده راه نمی دهند اونوقت سراغ خونه کدخدا را می گیری؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
زاکانی در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
متاسفانه ملت به کسی که حالا برنامه داره یا نداره ولی قول های شفاف میده که قابل پیگیری هست رای نمیده و میره دنبال کسانی که حرف عدالت میزنن و کلی آخرش هم نه خودشون می فهمن چه کردند نه بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
دعای پایان سخنرانی حاج آقامجتبی تهرانی(ره)روبایددرحق این جماعت کذاب تکرار کرد.اللهم الشغل الظالمین باالظالمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
آقای زاکانی از شما ممنونیم ان شاءا...پزشکیان به نفع شما کنار بره بگید الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تو با این ۲ در صد رای که داری چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
اگر نتونی خودت را راضی کنی که کنار بری ، تمام مجاهدت هات بر باد رفته و از صراط حق بیرون میری و دیگه به اون آدم قبلی تبدیل نخواهی شد
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۱:۱۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : هر چه سریعتر باید دکتر زاکانی و دکتر قالیباف و دکتر سعید جلیلی و دکتر سید قاضی زاده هاشمی تصمیم ایثار گرانه بگیرند و به نفع آقای دکتر سعید جلیلی یا آقای دکتر قالیباف کناره گیری خود را به نفع یکی از این دو نفر اعلام کنند خود این دونفر هم باید به نفع یکی از همدیگر ایثارگران کناره گیری کنند تا رای حداکثری بیاورند پیروز انتخابات شوند کار به جای حساس کشیده شده و امکان پیروزی دکتر پزشکیان از جبهه اصلاح‌طلبان دولت سوم روحانی ظریف بالا گرفته دست دست نکنید یه یا علی علیه السلام مددی بگویید ایثارگرانه به نفع یکی از این دو نفر دکتر جلیلی و یا دکتر قالیباف همگیتون کنارگیری کنید و به ملت هم بگویید که به نفع کدامشان کناره گیری کردید وقت تنگ است بجنبید . والسلام و صلوات التماس دعا اخبار باشگاه خبرنگاران جوان این پیام رو اعلام کنید به ستادهای انتخاباتی این عزیزان . با تشکر اجرتان به مولا علی علیه السلام . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شما به توصیه عمل کن . سنگین و رنگین بکش کنار . بزارنت کنار بد میشه
آخرین اخبار