معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان:

منتخب مردم باید ریشه انقلابی داشته باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در انتخابات چهره‌ای را انتخاب کنیم که ریشه انقلابی دارد و ما را از انزوای سیاسی بیرون بیاورد.

نشست بصیرتی جهاد تبیین با سخنرانی احمد مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان و جمعی از مردم ولایت مدار و بسیجی  این شهرستان در محل سالن استاد شهید مرتضی مطهری کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: دوری از فرهنگ ناب قرآن، تفکر و تدبر نداشتن در آیات این کتاب الهی باعث مشکلاتی شده در حالی که آیات قرآن به روز هستند.

وی تصریح کرد: در سوره مائده دو آیه در مورد غدیر بیان شده که بر ابلاغ رسالت و اکمال دین تاکید می‌کند که باعث یاس و ناامیدی دشمنان شد.

احمد مرادی زاده افزود:حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید در انتخابات پیش رو مد نظر باشد؛ چون انقلاب اسلامی استمرار ولایت انبیاست، انتخاب خوب ما باعث ماندگاری اسلام و انقلاب می‌شود.

وی ابراز داشت: دشمنان تلاش می‌کنند تا حضور مردم در انتخابات کاهش پیدا کند و در ادامه تاکید بر انتخاب فرد مورد نظر خود دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ظهور انقلاب اسلامی بروز یک گفتمان جدید در دنیا بود؛ در حالی که در آن دوران دو گفتمان شرق و غرب در دنیا وجود داشت.

وی بیان داشت: گفتمان نه شرقی و نه غربی شعار اصلی انقلاب بود که بر کرامت انسانی، زیر بار زور نرفتن، اخلاق، معنویت، عزت و... تاکید دارد.

مرادی زاده افزود: انقلاب اسلامی جلوی رشد و نفود بیگانگان را گرفت و یک الگوی اسلامی در تمام عرصه‌ها ارائه کرد.

وی تصریح کرد: دشمن تحریم‌های اقتصادی، هسته‌ای، جنگ تحمیلی، فرهنگی و شناختی و راه انداختن فتنه‌های داخلی را رقم زد تا جلوی گسترش انقلاب را بگیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله افزود: به برکت وجود ولایت و رهبری تمام توطئه‌های دشمنان شکست خورد و انقلاب اسلامی مسیر خود را با قدرت ادامه می‌دهد.

وی ابراز داشت: دشمن با تحریم‌های اقتصادی به دنبال فلج کردن کشور و کشاندن ما پای تحریم سیاسی بود؛ اما غافل از این که ما با توکل به خدا نگاه به درون داریم.

مرادی زاده گفت: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که نگاهش به داخل و مردم باشد؛ در حالی که ایران اسلامی امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد و تاثیر گذار است؛ لذا نفوذ منطقه‌ای ایران بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: در انتخابات چهره‌ای را انتخاب کنیم که ریشه انقلابی دارد و ما را از انزوای سیاسی بیرون بیاورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ارتباط عمیقی بین شهید سلیمانی و شهید رئیسی بود؛ زیرا آنان خود را سرباز ولایت و مطیع امر رهبری می‌دانستند؛ لذا خداوند به آنان عزت داد.

وی بیان داشت: رئیس جمهور شهید دنبال خدمت خالصانه به مردم بود و ایشان روش ارتباط گیری و خدمت به مردم را تغییر داد.

مرادی زاده گفت: روحیه جهادی و انقلابی از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود؛ لذا باید حضور حداکثری و انتخاب اصلح را مد نظر داشته باشیم که راه و مسیر رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار