سهرابیان: قول جبران به هواداران می‌دهیم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران پس از تمدید قراردادش گفت: در فصل پیش رو دنبال جبران هستیم.

آرمین سهرابیان پس از تمدید قرارداد خود برای دوفصل دیگر با استقلال تهران گفت: خدا را شکر قراردادم به مدت دو سال دیگر تمدید شد. خوشحالم از اینکه در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم. امیدوارم که امسال در آسیا موفق باشیم و بتوانیم در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

او در خصوص اینکه تیمش کار سختی برای فصل بعد خواهد داشت، گفت: شرایط سخت است ولی فکر می‌کنم که امسال بتوانیم تیم بهتری نسبت به سال قبل داشته باشیم. به خصوص با توجه به مالک جدید که آمده است، فکر می‌کنم شرایط خیلی بهتری نسبت به سال قبل داشته باشیم.

وی درباره تعداد زیاد مصدومیت‌های فصل گذشته خود تصریح کرد: متأسفانه فصل قبل با وجود شرایط خوبی که داشتیم، با یک مصدومیت بد موقع نتوانستم وضعیت خوبم را ادامه دهم و چیز‌های زیادی را از دست دادم. من می‌توانستم باشم و در آن هفته‌ها به استقلال کمک کنم، ولی متأسفانه نشد و این آسیب‌دیدگی به من ضربه زد. اکنون شرایطم خوب است و آماده آغاز فصل پیش‌رو هستیم.

وی ادامه داد: البته من تمریناتم را هر روز انجام می‌دادم تا شرایط پایم را به وضعیت خوبی برسانم و لیگ را با قدرت آغاز کنم.

او درباره عدم دریافت تمام و کمال قرارداد بازیکنان این تیم تصریح کرد: هنوز تسویه حساب نشده است. از فصل قبل ۵۰ درصد طلب داریم ولی قول‌هایی گرفته‌ایم که گفته‌اند تا دو هفته دیگر مطالبات فصل قبل را پرداخت خواهند کرد و ما نیز امیدوار هستیم که این اتفاق رخ دهد. البته شرایطی که می‌بینیم رو به پیشرفت است و قطعاً وضعیت ما خیلی بهتر از سال قبل است.

او درباره اینکه بعضی هواداران همچنان معتقدند حق استقلال در قهرمانی لیگ برتر خورده شده است یادآور شد: فصل قبل با تمام وجود جنگیدیم و به نظر من نیز خوب کار کردیم ولی در جا‌های دیگر، داستان‌هایی رخ داد و اتفاقات غیر فوتبالی به وجود آمد که باعث شد ما به قهرمانی نرسیم و شرمنده هواداران شدیم. ولی امسال شرایط متفاوت است و امیدوارم که یک تیم خوب برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا ببندیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار