فعالیت ادارات ثبت‌احوال سراسر استان کرمانشاه تا پایان زمان اخذ رای

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه بر لزوم صدور شناسنامه همه افرادی که درخواست تعویض شناسنامه داشته‌اند، تا قبل از روز رای گیری تاکید کرد و گفت: ادارات مکلف هستند تمام شناسنامه افراد را با فوریت صادر و تحویل نمایند .

منصور عزیزی سرپرست اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه با اعلام اینکه به افرادی که شناسنامه و کارت ملی آنها دارای مشکلات ثبتی است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات‌رسانی می‌شود، گفت: ادارات ثبت‌احوال سراسر استان کرمانشاه امروز تا پایان زمان اخذ رای فعال است و به تمام استعلام‌های احراز هویت شعب اخذ رای پاسخ می‌دهند.

منصور عزیزی از آمادگی ادارات ثبت احوال استان کرمانشاه برای ارائه خدمت تا پایان ساعت رای گیری خبر داد و افزود: در روز‌های سرنوشت سازی قرار داریم و باید با آمادگی کامل تلاش کنیم تا زمینه حضور حداکثری مردم استان کرمانشاه را در انتخابات پیش رو مهیا کنیم.

وی بر لزوم صدور شناسنامه همه افرادی که درخواست تعویض شناسنامه داشته‌اند، تا قبل از روز رای گیری تاکید کرد و گفت: ادارات مکلف هستند تمام شناسنامه افراد را با فوریت صادر و تحویل نمایند.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه، در خصوص شناسنامه‌های المثنی نوبت اول و دوم، بیان کرد: تمام درخواست‌های مفقودی نوبت اول و دوم بدون در نظر گرفتن مهلت قانونی صادر شود و مفقودی‌های نوبت سوم به بعد طی یک نامه از استان مجوز صدور دریافت کنند.

عزیزی هماهنگی و تعامل بیشتر ادارات با دفاتر پیشخوان در زمان باقیمانده تا روز انتخابات را خواستار شد و افزود: به دفاتر پیشخوان اعلام شده در صورت استقبال شهروندان برای تعویض شناسنامه زمان کاری را افزایش دهند تا شهروندان به راحتی بتوانند خدمات دریافت کنند.

وی ادامه داد: به دفاتر همچنین ابلاغ شده در روز انتخابات حضور داشته باشند تا کسانی که تا آن روز موفق به دریافت شناسنامه یا کارت ملی خود نشده اند در روز انتخابات با مراجعه به دفاتر پیشخوان ثبت احوال، مدارک هویتی خود را دریافت کنند.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه، با یادآوری اینکه طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، افراد فقط با شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: در ادارات ثبت احوال مکلفیم مواردی که مربوط به حوزه کاری ما می‌شود را به خوبی انجام دهیم و پاسخگوی نیاز‌های مردم و مشکلات احتمالی آنان باشیم .

برچسب ها: ثبت احوال ، رای گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.