مراسم گرامیداشت اربعین شهدای پرواز اردیبهشت در سنندج

امروز مردم سنندج با شرکت در مراسم چهلم شهدای خدمت، یاد آن شهیدان را گرامی داشتند.

استاندار کردستان در این آیین اظهار کرد: هنوز بعد از ۴۰ روز از سانحه پرواز اردیبهشت باور شهادت رییس جمهور محبوب برای مردم کرستان که سه باز میزبان این شهید رئیسی بودند سخت است.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: امروز شاهدیم در کمتر از ۴۰ روز از شهادت آیت الله رئیسی، جریان‌ها و اشخاصی با وقاحت، آن شهید را تخریب می‌کنند، در حالیکه از یاد برده اند که چه جمعیت باشکوهی در مراسم بدرقه شهید رئیسی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در کردستان از نگاه عدالت محور شهید رئیسی بسیار بهره بردیم، ادامه داد: اعتبارات عمرانی در سه سال با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست، به طوری که کردستان در این زمینه قبل از دولت سیزدهم، رتبه ۲۴ کشور را داشت و سه سال است رتبه دهم را داریم که ناشی از نگاه ویژه شهید رییسی دارد.

 استاندار کردستان افزود: شهید رییسی برای خدمت گزاری صادقانه و ماندگار در عین مواضع استوار و انقلابی، ترازی ایجاد کرد که الگویی برای ادوار آینده و دولتمردان کشورمان خواهد بود.

وحدت خار چشم دشمنان است

رییس سازمان امور اجتماعی کشور هم در این مراسم ضمن گرامیداشت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی، گفت: غصه شهادت دکتر رئیسی در دلمان هست، اما با توصیه‌های رهبری، مشکلی در خدمت به مردم ایجاد نکرد.

محمد عباسی حضور پرشور مردم در مراسم بدرقه پیکر شهدای خدمت را فرصتی برای انعکاس انسجام ملت معرفی کرد و ادامه داد: از این بابت باید ملت عزیزمان را گرامی داشت.

 وی با بیان اینکه دشمن گاهی برای چنین فراز‌هایی حساب باز می‌کند، افزود: چنین مراسمی خار چشم دشمنانی است که نمی‌خواهند اتحاد ملت ایران را ببینند.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور یادآور شد: اکنون ما زیر پرچم وحدت و بیرق رسول خدا (ص) زندگی می‌کنیم و توصیه‌های امام و شهدا، راهبردمان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

عباسی با بیان اینکه آمریکا و اسراییل دشمن اصل استقلال کشورمان هستند، افزود: دشمنان بدانند عزت این ملت اجازه نخواهد داد خدشه‌ای در وحدت کشور اسلامی ایجاد شود.

وی از تلاش دشمنان برای تسلیم شدن ایران در برابر خواسته‌هایشان صحبت کرد و افزود: قدرت دفاعی امروز ایران اسلامی، باعث عصبانیت و ناکامی آنان در برابر جمهوری اسلامی ایران شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار