زاکانی از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد

علیرضا زاکانی از انصراف خود از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم خبر داد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کرد.

او در پستی در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) نوشت: تا پایان زمان قانونی رقابت ماندم، اما تداوم راه شهید رئیسی مهمتر است. از جلیلی و قالیباف می‌خواهم وحدت کنند و مطالبه بحق نیرو‌های انقلاب را بی‌پاسخ نگذارند و مانع از تشکیل دولت سوم روحانی شوند.

زاکانی همچنین در پیام خود با بیان اینکه از "ملامت‌ها نمی‌هراسم" از مردم و هواداران خود قدردانی کرده است.

شب گذشته، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز در پیامی مشابه که در فضای مجازی منتشر کرد، به نفع جبهه انقلاب از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

توییت علیرضا زاکانی

متن کامل بیانیه کناره‌گیری زاکانی از انتخابات

علیرضا زاکانی بیانیه کامل خود درخصوص انصراف از انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‏"یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا مَن یَرتَدَّ مِنکُم عَن دینِهِ فَسَوفَ یَأتِی اللَّهُ بِقَومٍ یُحِبُّهُم وَیُحِبّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى المُؤمِنینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الکافِرینَ یُجاهِدونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَلا یَخافونَ لَومَةَ لائِمٍ ذٰلِکَ فَضلُ اللَّهِ یُؤتیهِ مَن یَشاءُ وَاللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ"

‏"ای کسانی که ایمان آورده‌اید! هر کس از شما، از آیین خود بازگردد، (به خدا زیانی نمی‌رساند؛) خداوند جمعیّتی را می‌آورد که آنها را دوست دارد و آنان (نیز) او را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع، و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند؛ آنها در راه خدا جهاد می‌کنند، و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند. این، فضل خداست که به هر کس بخواهد (و شایسته ببیند) می‌دهد؛ و (فضل) خدا وسیع، و خداوند داناست. " (مائده ۵۴)

‏مردم عزیز ایران!

‏اینک که به لحظه سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نزدیک می‌شویم با تمام وجودم که سرشار از عشق و محبت و خاکساری نسبت به شماست، نکاتی را محضر شما عرض میکنم:

‏همانطورکه دیروز در اجتماع عظیم و صمیمی جمعی از شما در میدان امام حسین (ع) اعلام کردم و بار‌ها نیز گفته بودم اگر خود را اصلح نمی‌دانستم حرام بود بیایم و بمانم؛ تا آخرین ساعات و لحظات قانونی، برای اعلام مواضع، کارنامه و سوابق و نیز برنامه‌های خود برای گره گشایی از زندگی مردم و پیشرفت کشور تلاش ومجاهدت نمودم.

‏در زمان ورود به صحنه انتخابات و تا قبل از موعد رای‌گیری، صلاحیت سه وجهی است: "دانایی، توانایی و سلامت" و هرچه به لحظه انتخاب شما مردم عزیز نزدیک می‌شویم شاخص مهم دیگری کامل‌تر شده، اضافه می‌شود که همانا "امکان رای‌آوری" است. 

‏اکنون و پس از پایان زمان تبلیغات رسمی و قانونی بر من مسجل شده است بنابر مصلحت و حکمت الهی، ویژگی چهارم در برادران دیگری از جبهه انقلاب متجلی است و این بار سنگین از دوش من برداشته شده و به شرط نیت خالص، اجر چهارسال خدمتگزاری نصیبم خواهد شد؛ خدا را شاکرم و شاهد می‌گیرم که تا سحرگاه امروز کوچکترین تردیدی برای ادامه مسیر نداشتم:

‏دوش وقتِ سَحَر از غُصّه نجاتم دادند
‏واندر آن ظلمتِ شب آبِ حیاتم دادند

‏هاتف آن روز به من مژدهٔ این دولت داد
‏که بِدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند 

‏و چه دولتی بالاتر از رضایت الهی و چه عزتی برتر از شکستن خویش در برابر خداوند، خاکساری در برابر مردم و صبر در برابر جور و جفای دشمنان و ملامت و سرزنش‌ها؛

‏از دو نامزد دیگر جبهه انقلاب، برادران عزیزم آقایان جلیلی و قالیباف می‌خواهم برای وحدت و انسجام تلاش کنند و مطالبه بحق نیرو‌های انقلاب را بی‌پاسخ نگذارند و مانع تشکیل "دولت سوم روحانی" شوند و ان شاءالله پس از پیروزی هریک از ایشان، تلاش کنند بر مدار حق و دفاع از حقوق مردم بایستند و همکاران خود را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب از عناصر معتقد به آرمان‌های انقلاب و افراد پاک‌دست انتخاب کنند.

‏از مردم عزیزمان هم می‌خواهم عذر این خادم کوچک خود را به دلیل کاستی‌های احتمالی در زمان رقابت‌های انتخاباتی پذیرا باشند و از میان نامزد‌های انقلابی در صحنه رقابت، همچنان که رهبری فرمودند به اصلح رای دهند و اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اوّل به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد؛ «عَلیٰ بَصیرَةٍ» و «عَلیٰ یَقینٍ» به این راه اعتقاد داشته باشد؛ و دوّم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی داشته باشد برای کار کردن؛ از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند.

‏ان شاءالله پس از تعیین رئیس جمهور نهم، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را برای اداره بهتر کشور بدون کوچکترین چشم‌داشت در اختیار او قرار خواهم داد، تحقق آنها را مطالبه خواهم کرد و از هم‌اکنون برای موفقیت او و سربلندی ایران عزیز دعا می‌کنم.

‏لازم است مراتب قدردانی و سپاس خویش را از خانواده صبورم و نیز از تمام عوامل اجرایی و نظارت در امر انتخابات بویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و رسانه‌ها بویژه صداوسیما، رقبای انتخاباتی، شورای اجماع نیرو‌های انقلاب، علما، بزرگان و دلسوزان جبهه نیرو‌های انقلاب و نیز تمام اعضای ستاد‌های انتخاباتی ام در سراسر کشور، ستاد‌های جبهه تحولخواهان انقلابی، ستاد‌های مردمی و تمام کسانی که اندک لطفی به حقیر داشتند اعلام نمایم.

‏بقای عمر شریف رهبر عزیزتر از جانم تا ظهور امام زمان (عج) و سربلندی ملت شریف ایران بویژه خانواده شهدا و ایثارگران و تداوم راه شهیدرئیسی عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

‏و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
ازتون خواستار پیگیری و افزایش مستمری جانبازان هستیم حق رای دادیم حق اعتراض به مستمری کم رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۸ تير ۱۴۰۳
وعده دیدار مجددمون چهار سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۸ تير ۱۴۰۳
من طلامو از کی بگیرم حالا
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۸:۲۴ ۰۸ تير ۱۴۰۳
متاسفم که برخی ها با همچنین شخصیت های عهده دار مسولیت هستن در کشور
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۰۸:۱۳ ۰۸ تير ۱۴۰۳
بسیار عالیست اقدام شورای محترم نگهبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۸ تير ۱۴۰۳
بعد اینهمه هزینه چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
بیت المال
Germany
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
خیلی دم از خدا و پیغمبر و ‌آخرت میزدی
آخرش خودتو‌ مدیون ۸۰ میلیون نفر کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۹ تير ۱۴۰۳
هنوز خدا را شکر بعضی از نظر دهندگان نمی دانند که تبلیغات هر نامزد از هزینه های شخصی خود آن نامزدها تأمین می شود نه بیت المال. مگر کسی از شما در مورد خریدهای روزانه شما سؤال می کنم. ایشان هم دوست دارند پولشان را اینگونه خرج کنند. از بعضی نظر دهندگان هم که بی خودی هم برق و هم ترافیک اینترنت شان را با این حرف ها هدر می دهند بهتر هستند. حالا اگر بگویند فلان بازیگر چندتا دندان دارد همه بلد هستند اما در مورد انتخابات بعضی ها تا این حد بی اطلاع هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۰۰ ۰۸ تير ۱۴۰۳
درود بر مردان انقلابی
درود بر زاکانی و کسانی که برای انقلاب و خون شهدا ارزش قائل هستند .
امیدوارم دولت جدید ، بهترین را برای ایران و ملت رقم بزند
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۸ تير ۱۴۰۳
اهان پس یعنی این ارزش قائله!
چرا خجالت نمیکشین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۹ تير ۱۴۰۳
درود بر زاکانی مرد خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
درود بر زاکانی مرد میدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۹ تير ۱۴۰۳
تا آخر میمونی دیگه ؟؟؟
Finland
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
دلیل شکست عدم اتحاد است حاضرا جناح مخالف بیاد ولی حاضر نیستن یکی از جناح خودشون رئیس بشه! حاضرا به اون احترام بزارن ولی به خودشون نه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
من طلا می‌خوام پس تکلیف طلاها چی شد اینم رفت کنار چهار میلیون مسکن چقدر ملت نادانی هستیم که امثال شماها مارو با چرندیات سرکار میزارید .
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۰:۴۹ ۰۸ تير ۱۴۰۳
ولی خدایی پزشکیان بد جوری گذاشت تو کاسه اش یک کاری کرد کارستان تیکه تا آخر میمونی واقعا جالب بود یکی هم مثل بچه مدرسه های قدیم که میگفتن زنگ آخر بیرون مدرسه کارت دارم زاکانی هم تو مایه اونها بود گفت اگر من رئیس جمهور نشم نمیزارم تو هم بشی خیلی با حال وخنده دار بود
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۸ تير ۱۴۰۳
اینا وقت و زمان ملت رو میگیرن و آخرش میکشن کنار، خب عزیز من ساعت‌ها وقت گذاشتم حرفات رو شنیدن و میخواستم به شما رای بدم. حالا که نیستی میرم به پزشکیان رای میدم. انتخاب دوم من بعد از شما پزشکیان بود نه جلیلی و قالیباف.
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۸ تير ۱۴۰۳
کسی که فرق جلیلی و پزشکیان رو نمیدونه همون بهتره پزشکیان رای بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۸ تير ۱۴۰۳
حالا چند ماه دیگر که نزدیک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که شد ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ۲۴۰ ساعت میزگرد سیاسی با حضور کارشناسان سیاسی از جمله آقای فواد ایزدی برگزار می کند ، که انتخابات آمریکا واقعی نیست و فقط تحمیل هزینه به ملت آمریکا است و آمریکایی‌ها گرفتار سیستم فشل سرمایه داری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
تورو خدا یه بررسی کنیدببینیدمطالبات گندم کاران روکی می‌خوان پرداخت کنندبه خدا یکم خرداد گندم تحویل دادیم هنوز هیچ خبری از پول دادن نیست به خدا زندگی ما همش قرض و وام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
فقط آمده بود خرج بزاره روی دست صدا و سیما . بنده خدا تو که خودت هم خوب میدونستی جایگاه مردمی نداری خودت را خرابتر کردی برای چی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
کاش آقای قالی باف هم انصراف میداد واز اون طرف هم پور محمد اون وقت همون به قول روحانی رفراندم شکل میگیره وبه یاری حق شکست بخوره دیگه میره پی کارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
همچین می گن پس اقای پزشکیان راست می گفت انگار نه انگار خود پزشکیان توی چشمای ملت نگاه کرد و گفت من ماری با روحانی ندارم به این میگن سیاست به خاطر همین اونا اونجا هستن و ما این پایین سیاست پدر و مادر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
زاکانی مرد با خدا و با اخلاص چهره او مثل شهید سلیمانی هست نترس و شجاع انشالله با قدرت با فساد در شهرداری مقابله کنی الهی عامین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
هزینه هر ثانیه تبلیغ در شبکه ۱ میشه ۱۷۵ میلیون تومن
هر نامزد ۴ ساعت یعنی ۱۴۴۰۰ ثانیه وقت تبلیغ در صداسیما رو داشته میشه ۲۵۴۰ میلیارد تومن

یعنی آقای زاکانی و قاضی زاده روی هم ۵ هزار میلیارد تومن به صداسیما که بودجه اش از بیت المال تامین میشه ضرر زدن

سال ۱۴۰۰ هم همینکارو کردن
چجوری میخوان جواب بیت المال و بودجه مردم بدبخت رو بدن؟چرا شورای نگهبان فکری بحال اینجا نمیکنه
چرا اول کار برگه غرامت تنظیم نمیکنه که هر کی انصراف داد خسارت رو پرداخت کنه؟
متاسفم برای خودم که تو این مملکت بی دروپیکر با اقتصاد دولتی رانتی زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۸ تير ۱۴۰۳
دقیقا" . وقتی می گویند مسئولان و مدیران مملکت ایران بی سواد ، بی کفایت و نالایق هستند ، بخاطر همین هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۸ تير ۱۴۰۳
باید خسارت بده به بیت‌المال اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
پس کی گوشت میاره برامون پس کی بجای یارانه طلا میده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
ای داد و بیداد! حالا رای باطله از کی بیشتره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
نه رای باطلله نیست پزشکیان آمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
دکتر طلایی ،20گرم طلا چی شد دکتر پوششی بیست میلیون یا رانه چی شد خبر ی ازت نیست شعارهای تبلیغاتی دروغین می‌دادی انقلابی مردم ایران تو همش دم از فساد می‌زدی تو آز مال بیت المال استفاده کردی تبلیغات کردی کی میخواهد جواب این حق الناس ب ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
بابایی
۲۲:۰۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
با وعده های پوچی که میداد معلوم بود هیچی در چنته نداره خودش هم می‌دانست آرای جمع شدش به هزارتا هم نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
نمیخواستم رای بدم با این حرکت خیلی مایل شدم به پزشکیان رای بدم خوب اینا رو شناخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
درود بر شیرمرد انقلابی که برای مردمش از خودش گذشت. زنده باد زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
دقیقه اخر بازیرکی باهوشی انصراف داد تا نگذارن ........... نخطه چینو پور کن همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
دمت گرم زاکانی
Finland
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
رای زاکانی ۱۴رای
قاضی زاده ۱۷رای
جلیلی ۱۳۰/۰۰۰رای
قالیباف ۵۰۰/۰۰۰رای
پورمحمدی ۱میلیون رای
پزشکیان به وسعت جمعیت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ق
۲۱:۲۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
متاسفم برای این مملکت که هزینه شایانی صرف تو و امثال تو می کنند . واقعا مملکت ماندن و ساختن نیست با امثال شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
از همینجا که گفتی میمونم و نموندی مشخصه که پای قولاتم نمیموندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
چه بسیار رفتنهایی که خیلی ارزشمندتر از موندن هستند اینجا ارزش کار دکتر زاکانی ستودنی است
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۲۱:۰۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
واقعا چرا صداوسیما افرادی رو میاره که وسط راه جا بزنن؟ اونم چند بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
از همون روز اول انتخابات معلوم بود که کناذ میکشی چون میدونستی کسی بهت رای نمیده این همه هزینه چرا دوش بیت المال مبزاشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
آقای زاکانی عزیز‌ شما خیلی جوانمرد و با شرف هستین.خدا حفطتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
یاشا آقای زاکانی

واقعا مرد شریفی هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
درود بر شما و آقای هاشمی سید بزرگوار، مرگ بر منافقین ملعون.
Iran (Islamic Republic of)
Mr Red
۲۰:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
خب برادر عزیز تو که میخواستی انصراف بدی چرا اومدی وقت مردم و گرفتی؟! آیا ذره ای بفکر مردم بودی؟! شاید اگر نبودی کاندیداهای دیگه بیشتر می تونستن برنامه های خودشون و تشریح کنند.
آقای پزشکیان گفت که تا آخر نمیمونی و فقط برای تخریب اومده بودی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
سلام ورحمت خداوند بر زاکانی عزیز که خون شهدا ورئیس جمهور عزیز وشهیدمان تمام قد دفاع کرد وبخاطر دفاع از انقلاب شجاعانه ومخلصانه کنار کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
سلام پزشکیان راست می گفت همه با هم پزشکیان را انتخاب کنیم معلومه ادم راست گویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
این آقایان که کنار کشیدند از اول مشخص بود شیپورچی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
درود بر انقلاب ،درود بر رهبر،درود بر زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
کاش حداقل به خودت و حرفات احترام میزاشتی
Iran (Islamic Republic of)
هفت و چهار
۲۰:۱۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
پوششی با وعده های پوشالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
این بنده خدا هم مثل محسن رضایی هر سال یار ثابته ولی رای باطله ازشون بیشتره بهتره نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
چه پوشش جالبی داره ، من ایندفعه به جد خواستم بهش رای بدم ، حداقل کنار کشیدی مشخص میکردی به نفع کدوم یکی نه به نفع دوتا ، چه جالبه کنار کشیدن به نفع دوتا !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
فقط برای جایگاه خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
دکتر زاکانی مرسی به خاطر حمایتتون از شهید رئیسی عزیز...الهی بهترین ها نصیبتون
Italy
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
از اولم مشخصه اینا پوششی اند ..مکانیزم کاملا مشخصه...الان فردا میره رییس مجلس میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناخته
۱۸:۴۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
از اول مرد میدانش نبودی که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
جلیلی همه را حریفی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
درود بر تانک بصیر انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
رای_ما_کاندید_اصلح
۱۷:۱۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
درود خداوند بر دکتر زاکانی عزیز
مردم فرهیخته و قدرشناس ایران عزیز قدردان زحمات و فداکاری شما و دکتر قاضی زاده هستند امیدوارم اقای قالیباف هم دست از لجبازی برداره و کناره گیری کنه مشاورین ایشون با دادن اطلاعات غلط دارن به کشور و انقلاب خیانت میکنن آقای قالیباف اقبال عمومی به سمت دکتر جلیلی هست لطفا سریع تر کنار بکشید و علنی از طرفدارن خودتون دعوت کنید به دکتر جلیلی رای بدن تا در مرحله اول کار تموم بشه و با اختلاف شاهد پیروزی دکتر جلیلی کاندید اصلح باشیم
الان وقتش رسیده تا نشون بدید خدمتگزار مردم هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۸ تير ۱۴۰۳
قالیباف یه بار نشون داد قدرت طلب نیست نوبت جلیلی هرچند اگه قالیباف کنار بکشه به اجبار
به جلیلی رای میدم چون جلیلی رو به پزشکیان ترجیح می دم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۸ تير ۱۴۰۳
مگر این نبود که می گفت دروغگو نیست و تا آخر می ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۸ تير ۱۴۰۳
نه لازم نکرده خدمتگزار ملت باشید قبلأ خدمتگزاری میکردی بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
سولماز
۱۷:۱۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
پس اقای پزشکیان راست می گفت که تا آخر نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
پزشکیان خودش گفت هیچ ارتباطی با دولت روحانی ندارم. دروغ گفت
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
خسته نباشید دلاور گوشت نذری چی شد ۲۰گرم طلا را چکار کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۸ تير ۱۴۰۳
در رفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
از اول مشخص بود فقط یه هزینه بی جا شده که می تونست صرف کمک به نیازمندان بشه موندم اونهایی که از ایشان حمایت مالی جهت کارزار انتخاباتی کردن پیش خودشون چی فکر کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
این همه هزینه بودجه بیت المال خرج کردند و بعدم انصراف میدند آخه این چکاری هست ؟ فقط میخواستین بیایید مناظره شرکت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
واقعا تو شک هستم اصلا قابل پیش بینی نبود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس توی شک باش
۲۱:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
توی شک باش
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۵۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
همه میدونن دولت پزشکیان نباید بیاد ???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
واسه همین انصراف دادن که ..... ..........خطه چینو پورکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۸ تير ۱۴۰۳
به امید فردا دولت پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
+میمونی دیگه - بله میمونم
Iran (Islamic Republic of)
A
۲۰:۴۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
موندنشو میخواست که به دور دوم بکشه ولی ادم باید عاقل باشه و هر چی صلاحه انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
Z
۲۰:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
فکر کردی به حرف پزشکیانه ، دوست داشته به نفع جبهه انقلاب کنار بکشه رای ها تجمیع بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
??
Czechia
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
می کاری می کنی که یه جای بعضیا سخت می سوزه ، چه حال خوشی داره !!!
اصلاح طلبان مثلآ می خواستن زرنگی کنند !!! خخخ
نمی دونه طرفش خودش گرگه !!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
نگفت تاکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۸ تير ۱۴۰۳
زاکانی به ملت بزرگ ایران دروغ گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
حتما حتما حتما
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۶:۵۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
خدارو شکر دمتون گرم مردان بزرگ ایول نوکر زاکانی وهاشمی هستیم مرد عمل ایول
Iran (Islamic Republic of)
هه
۱۶:۵۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
دکتر پوششی
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۶:۵۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
فقط جلیلی دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
به پزشکیان گفته بود من نمیذارم تو رئیس جمهور بشی یعنی همه کاری میکنه تا اون نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
تو که میخواستی انصراف بدی چرا آنقدر هزینه از بیت المال کردی؟
تازه با قاطعیت گفتی انصراف نمیدم تا آخرش هستم.
این سناریو تکراری و بی مزه رو تموم کنید تا ته خط بمون رای آوردی که هیچ نیاوردی هم بازم هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
این فضولی ها به تو نیومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
اصلا رایی نداشت که بمونه
این کار اتفاقا به نفعش هست با ۲ درصد رای که نمیتونست رییس جمهور بشه الان یه پست تپل مثه دفعه قبل میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
خجالت چیزی خوبی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
از نظر بعضی ها ، بد نامی بهتر از گمنامیه! آقای زاکانی ترفندشه فقط می خواد سرزبون باشه حالا واسش فرقی نمی کنه سر چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
حتی روی حرف خودش نموند وعده هاشون هم همین طوریه
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۶:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
پس طلا چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
کل طلا ایران ۷تن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۸ تير ۱۴۰۳
داده امانت رفت
اگر واقعا دلسوزی ملت ریئسی بود خوب به دولت ریئسی میدادی تا اجرای کنه دروغگوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
سلام مردانقلابی درود بر زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
اشتباهی قرمز دادم ببخشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۸ تير ۱۴۰۳
باید خسارت بده از بیت‌المال استفاده کرده وقت ملت را گرفت مزاحمت برای شوار نگهبان کرده اگر نبود بلاخره یکی دیگه می‌آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
درود به زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
آرپیجی حیف شد. عشقی❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
حیف شد. عملکرد جنابعالی در این ۳ سال در شهرداری ماورای تصور بود. قطعا اگر در ریاست جمهوری رای می آوردید، شاهد دگرگونی فوق العاده‌ای در نظام بودیم.
انشالله در هر جا که هستید منشا خیر و برکت باشید.
بدون تعارف دوست داشتم به شما رای دهم، حتی اگر منافعم به خطر می اوفتاد.
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
خخخخ پارکها مسجد کرد شد دگرگونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۰۸ تير ۱۴۰۳
عزیزم با هوشو حواس جمع داری نظر میدی؟؟؟؟ کاملا برعکسه هرچی نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
تا آخر میمونی دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
تو چی میفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
تا آخرش هستی دیگه؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
جمشید رحیمی
۱۶:۱۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
تو بیش اندازه ناصادق بودی،بیش از اندازه....متاسفم برای وقت و هزینه ای که برای امثال تو صرف شود
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۶:۰۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
شما که میگفتید تا انتها خواهید ماند…!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
زاکانی آمده بود که حقیقت پزشکیان را رو کنه

دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
جناب زاکانی عزیز کار بسیار عاقلانه و انقلابی انجام دادند که ان شاالله این اقدام انقلابی ایشان در پرونده ایشان بعنوان یک عمل صالح ماندگار ثبت خواهد شد و عزت دست خداست نه در موقعیت های اجتماعی ، از خداوند بزرگ برای ایشان خیر و عزت دنیا و آخرت را خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
ان‌شاءالله خدا پشت و پناهت مرد ،خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
تو عشقی اقای زاکانی خدا خیرت بده ک از خودگذشتگی کردی برای جبهه انقلاب درود بر شما،سلام بر جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
عشقی زاکانی عشق. دمت گرم مرد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
احسنت به شما که درگیر عملیات روانی پزشکیان نشده و باعث اتحاد هرچه بیشتر مردم برای ادامه راه شهید رئیسی شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
قرار بود ماهیانه6گرم طلا بدی چی شد پس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
تکلیف طلای را قول داده بود چه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
کاندید بی اخلاق که اومد به اینو اون توهین کرد آخرشم انصراف !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
پیامبر خدا صلّی الله علیه و آله نقل شده که فرمود: لا دِینَ لِمَنْ لا عَهْدَ لَهُ. (نوادر راوندی، ص 5)؛ ‌کسی که پایبند به عهد و پیمان نیست، دین ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
این از ترسشون چندتا چندتا کاندید میشن تا نگذارن طرف مقابل رای بیاره و رای ها رو خراب کنن. خوب اقلیت قدرتمندند و کارشون حفظ قدرت و پست خودشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
قالیباف انصراف نده پزشکیان اول میشه ... اگر انصراف بده جلیلی اول میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
زاکانی و قاضی زاده وقت مردم را هدر دادن. اگر اینا نبودن بقیه بیشتر حرف میزدن و برنامه هاشون بهتر تبیین میشد. متاسفم برای شورای نگهبان
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی⁸
۱۳:۲۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
جناب آقای دکترزاکانی شما ازرقابت انتخاباتی کنار رفنید ولی در قاب ما ماندگار شدید برایتان ازخداوند سبحان آرزوی موفقیت دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
ادم بدرد نخور...
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۲۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
امیدوارم امثال تو که باورهای مردم را خراب میکنید هیچ وقت در تمام دورها و پست های دیگر تایید صلاحیت نشوید . واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
لج مردم را در آوردید با این مسخره بازی‌ها. ما هم لج میکنیم به دولت سوم روحانی رای میدیم تا بفهمید بازی با شعور مردم تاوان داره.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی دهقان
۱۳:۲۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
وقت مردم را هدر دادید فقط کاش دیگه تایید صلاحیت نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
زاکانی رو فقط برای تهمت زدن آورده بودن .معلوم بود میره کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
مرد هم مردهای قدیم.
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
احسنت به زاکانی و هاشمی
وحدت
کاش جلیلی هم‌بنفع قالیباف بره کنار
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۰۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
الان من شش گرم طلا رو از کی بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
فقط وقت مردم گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
خیر هیچ دولتی به مردم نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
درود وسلام بی پایان به غیور مرد ایثار گر جناب آقای زاکانی که از حق خودش به خاطر تداوم راه رئیسی عزیز گذشت
زاکانی عزیز حواسمان به جوانمردی وایثار واز خودگذشتگی ات هست
۱۲
آخرین اخبار