در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نمایش«سینگل» یک کمدی تلخ از آدم‌های تنهاست

شفیعی گفت: نمایش سینگل اشاره به تنهایی آدم‌ها دارد و یک تنهایی بیمارگونه است تنهایی که نه تنها موهبت نیست بلکه به شدت فرد را به هم می‌ریزد.

نمایش «سینگل» نوشته مهدی ضیاءچمنی با کارگردانی مجتبی شفیعی از سه تیر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است.

 سینگل با نویسندگی و کارگردانی مهدی ضیاءچمنی سال۱۴۰۱ در مشهد بیش از ۱۵۰ اجرا داشت که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و حالا این تئاتر به کارگردانی مجتبی شفیعی در تهران اجراهایش را آغاز کرده است.

مسعود حکم‌آبادی به عنوان تهیه‌کننده در این نمایش حضور دارد و پویا غازی مجری طرح و علی نصر مدیر تولید این تئاتر است.

نمایش«سینگل»

امیر غفارمنش از بازیگران شناخته‌شده و باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون در این تئاتر همراه با مجتبی شفیعی روی صحنه می‌رود و شفیعی در نخستین تجربه کارگردانی تئاترش، سینگل را کارگردانی می‌کند.

مجتبی شفیعی نیز پیش از این با نمایش‌های یتیم‌خانه فونیکس، پیانیستولوژی، دریاچه قو در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته و تئاتر آی‌راک با بازی او و مارال فرجاد در جشنواره بین‌المللی تریسته در کشور ایتالیا اجرا شده است.

شفیعی درباره اجرای این نمایش گفت: نمایش سینگل اشاره به تنهایی آدم‌ها دارد و یک تنهایی بیمارگونه است تنهایی که نه تنها موهبت نیست بلکه به شدت فرد را به هم می‌ریزد.

نمایش«سینگل»

وی ادامه داد: تنهایی آدم را زود رنج، عصبی، نسبت به تمام افراد  بدبین و به شدت اعتماد به نفس را از افراد می‌گیرد، شاید می‌توان گفت این نمایش یک کمدی تلخ از آدمای تنهاست.

شفیعی درباره استقبال مخاطبان توضیح داد:مخاطبان ارتباط خوبی با نمایش دارند، البته ما بی نصیب از انتقاد‌های خصمانه بعضی دوستان تئاتری نبودیم که این موضوع به حاشیه‌های قبل اجرای این نمایش بر میگرد و چیزی که هست اینکه همه‌ی نمایش‌ها روز‌های ابتدایی با چالش‌هایی مواجه میشن که طبیعی است. تلاش ما اینکه روز به روز اجرای بهتری برای مخاطبان داشته باشیم.

این کارگردان خاطر نشان کرد:پارت اول اجرا تا قبل از ایام محرم هر شب ساعت ۲۰:۴۵ پردیس تئاتر شهرزاد است و اگر استقبال خوب باشد،بعد ماه محرم ادامه می دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار