در امتداد راه شهدا؛

همسر سردار شهید عاصمی مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد+فیلم

همسر سردار شهید عباس عاصمی آحاد مردم بصیر و انقلابی قم را به حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.

به نقل ازحوزه مقاومت بسیج حضرت مریم (س) قم،  اعظم اکبری همسر سردار شهید عاصمی  بعد از معرفی خود و بیان چگونگی شهادت ایشان در سال ۹۰ به دست گروهک تروریستی پژاک در غرب کشور با تاکید بر حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری گفت :  شهید عاصمی در زمان  انتخابات  برای خانواده و دوستان روشنگری انجام می‌دادند و به ما هم می‌سپردند که مسئله انتخابات را برای مردم روشن کنیم و سفارش به شرکت هرچه بیشتر در انتخابات داشتند.

وی افزود:  در فتنه بعد از انتخابات سال ۸۸ سردار عاصمی یکی از فرماندهان و فعالان عرصه مبارزه با اغتشاشگران بودند.

خانم اکبری در خصوص انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری گفت: انتخابات امسال بعد از شهادت شهید رئیسی اتفاق افتاده است و  مردم ایشان را بعد از شهادتش بیشتر شناختند؛ ایشان مثل یک سرباز گمنام عمل می‌کردند.

وی گفت: پیش‌تر اگر اسمی از ابرقدرت می‌آمد اسم آمریکا به عنوان ابر قدرت جهانی معرفی می‌شد، اما اکنون جا دارد که بگوییم آمریکا در حال افول است و به فرمایش رهبری اسراییل هم در حال نابودی است؛ اکنون ایران به عنوان قدرت جهانی شناخته شده و رئیس جمهور اصلح مدنظر ما رئیس جمهوری مردمی همچون شهید رئیسی است که هرچه حضرت آقا می‌فرمودند روی چشم می‌گذاشتند؛ ما چنین فردی را به عنوان رئیس جمهور اصلح کشور انتخاب خواهیم کرد.

همسر شهید در پایان پس از قرائت متن بیانیه دعوت مردم به شرکت در انتخابات آن را امضا کرده و تقدیم به همه مردم ایران نمودند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار