برگزاری مراسم اربعین شهید رئیسی و همراهانش در مصلی تهران

مراسم اربعین شهید رئیسی و همراهانش با حضور مردم، شخصیت‌های کشوری و لشکری و مهمانان خارجی در مصلی برگزار شد.

چهل روز از آن واقعه تلخ گذشت و پس از قدرشناسی بی‌نظیر مردم در بدرقه خادم‌الرضا، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و شهدای خدمت، حالا حضور گسترده مردم در اربعین این شهدای والامقام برای ادای احترام، بار دیگر نکته‌ای مهم را تداعی می کند که این داغ هنوز تازه است و مردم، قدردان شهدایی هستند که نامشان در تاریخ ایران زمین ماندگار شد.

مراسم اربعین شهید رئیسی و همراهانش با حضور  مردم، شخصیت‌های کشوری و لشکری و مهمانان خارجی در مصلی برگزار شد.

 

جمیله سادات علم‌الهدی همسر شهید رئیسی

در غم شهادت شهدای خدمت، همه مثل یک خانواده گریستیم

جمیله سادات علم‌الهدی همسر شهید رئیسی در این مراسم اربعین گفت: شما همه عضو خانواده شهید رئیسی هستید ما با همه‌ی شهدا عقد اخوت بسته‌ایم. این هم یک جلوه‌ قشنگتر از جمهوری اسلامی و بهترین الگو برای حکمرانی و حاکمیت در جهان است که مردم و‌دوستداران را تبدیل به یک خانواده می‌کند.

همسر شهید رئیسی افزود: پیوند ما با یک پدر است و مقام معظم رهبری پدر همه ماست. عالمان بزرگوار، معلمان حوزه و دانشگاه بیایید مطابق با تعالیم اسلام، نسلی نو را تربیت کنید. در این زمینه حاکم و مردم به یک اندازه مسئولیت دارند.

 وی ادامه داد: تشخیص ولی و تبعیت از ولی بسیار اهمیت دارد. تفاوت جمهوری اسلامی با حکومت‌های غرب زده در همین مولفه‌هاست؛ درخدمت به مردم و تبعیت از ولی برای کسب رضای خدا است.

جمیله سادات علم‌الهدی گفت: تقاضای من از همه همکاران و مادران زحمتکش مخلص که هرگز زحمت آنها دیده نمی‌شود و از همه پدران این است که نسل خود را برای شهروندی و کارگزاری مطابق با قرآن کریم تربیت کنیم. الگوی جمهوری را به عنوان الگوی برتر به جهان معرفی کنیم. انشاءالله خداوند پاداش این همه محبت را به دست امام زمان (عج) به شما مردم عطا کند.

وی ادامه داد: اقامه عدل برعهده شهروندان و‌مسئولان است، فریبکاری هم از سوی مسئولان امری ناپسند است هم از سوی مردم. هوای نفس خود یا هوای نفس مردم اگر محور قرار گیرد یا فریبکاری کرده‌ایم یا به راه ظلم و جور رفته‌ایم.

علم الهدی همسر شهید رئیسی افزود: یکی از سنت‌های عالیِ عارفانه چله نشینی است ولی در این چله‌ی اشک ما به اراده خود چله نشینی نکردیم، این مشیت پروردگار به امضای حضرت صاحب الامر بود. در این چله اشک صورت‌های تازه‌ای از جمهوری اسلامی بروز و ظهور کرد. ما مثل یک خانواده در کنارهم گریستیم برای از دست دادن یک حاکم شهید غصه خوردیم.

همسر شهید رئیسی خاطرنشان کرد: مسئولیت والدین و معلمان در تربیت سیاسی مطابق تعالیم اسلام چه قدر زیاد و مهم است. فریب کاری هم از سوی مسئولان و هم از سوی مردم بد است. تبعیت از ولی بسیار حائز اهمیت است. هوای نفس اگر سبب تصمیم گیری مردم و مسئولان شود این یک ظلم است. تفاوت جمهوری اسلامی با دیگر نظام‌ها در همین است که همه امور به خاطر تبعیت از خداوند انجام می‌گیرد.

وی در پایان یادآور شد: تقاضای من این است که وظیفه خود را برای شهروندی و حکمرانی مطابق قران کریم انجام دهیم و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظام برتر در جهان معرفی کنیم.

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت

نقش شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را در عملیات طوفان‌الاقصی فراموش نمی‌کنیم

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت در مصلی تهران اظهار کرد: آمده‌ایم تا نقش شهید رئیسی را گرامی بداریم که کار‌های بزرگی در منطقه انجام داد. همچنین شهید امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی برای مردم منطقه و مقاومت رقم زدند و مواضع را نسبت به فلسطین متحد کردند.

زیاد نخاله گفت: ما در طوفان الاقصی از حمایت مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران همیشه یاد می‌کنیم و نقش شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را فراموش نمی‌کنیم. شهید رئیسی با تمام قدرت به نام ملت ایران از ملت فلسطین دفاع کرد و این سخنان همچنان ادامه دارد و موثر است. ما در طوفان الاقصی از حمایت جمهوری اسلامی ایران یاد می‌کنیم و مواضع جمهوری اسلامی و رئیس جمهور شهیدش را فراموش نمی‌ کنیم. به این مناسب از ملت ایران و در راس آن رهبر جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم. به امید خدا با هم به سمت فلسطین تا قدس و پیروزی این مسیر را ادامه می‌دهیم.

اژه ای رئیس قوه قضائیه در مراسم اربعین شهید رئیسی و همراهانش

سخنگوی دولت و آیت الله علم‌الهدی در مراسم اربعین شهید رئیسی و همراهانش

مقامات کشوری در مراسم اربعین شهید رئیسی و همراهانش

حضور مهمانان خارجی در مراسم شهدای پرواز اردیبهشت

حضور مهمانان خارجی در مراسم شهدای پرواز اردیبهشت

حضور حمید نوری در مراسم اربعین شهدای خدمت

حضور حمید نوری، دیپلمات تازه آزاد شده کشورمان از زندان‌های سوئد در مراسم اربعین شهدای خدمت در مصلی تهران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۰۸ تير ۱۴۰۳
کجا رفتی سیدجان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۳:۰۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
شهید رییسی عزیز روحت شاد والله درسته از بعضی مشکلات اذیت شدیم و خیلی هم غرغر کردم و انتقاد ولی بعدا مشخص شد که مقصر شما نبودید بخاطر این گرانیها بلکه مقصر اصلی دزدان ارز کالای اساسی بودن و بعد هم مجلس .حلام کن سید بزرگوار .روح همه شما شاد و یادتان گرامیباد. امیدوارم دولت بعدی دست غربگراها با دیپلماسی ذلت نیفته که زحمات شما و امیرعبداللهیان بر باد نرود.لعنت خدا برهمون مسولینی که همین چند روز قبل هم به دروغ گفتند 120میلیون واکسن در دولت روحانی وارد کردیم ولی با پخش فیلم ظریف مشخص شد که اینم دروغ بوده .واقعا تیم حسن روحانی بخاطر خیانتها و دروغهای رسمی فراوان باید محاکمه بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
جبران نمی شوی حتی با گریه شدید
سید خدا روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
رحمت خدا بر همه شهدا ازصدراسلام تا به امروز .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
الان کسانی که تهمت به آقای ریسی می‌زدند شدند کاندید و حمایت کننده ریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۷ تير ۱۴۰۳
روحش شاد یادش گرامی باد شهدای خدمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
سید شهدای حرم سلیمانی و سید شهدای خدمت

در قلب و روح من جا دارند

رفتن شون ناباورانه بود
ان شاالله با ظهور صاحب الزمان برگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
خانم رییسی

من ب اندازه ی ک برای از دست دادن برادرهام و پدرم گریستم برای شهید رییسی گریه کردم

ولایت مداری و اخلاق مداری ایشون برای من یکی سرمشق هس

خدا به شما و ما صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
روحش شاد یادشون گرامي جایگاهشان بهشت ????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
شهدا همیشه زنده هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
روح شهدای خدمت شادویادشون‌گرامی.چقدرزود۴۰ روزگذشت ولی جاشون خیلی خالیه وچقدرغریبانه ازپیش مارفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
پس حسن نصرالله کجاست؟
آخرین اخبار