حل چالش‌ها در گلستان با هم افزایی دادگستری و استانداری

بن بست چالش‌های بزرگ در گلستان با هم افزایی استانداری و دادگستری تعیین تکلیف شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با استاندار و معاونان استاندار به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: گره گشایی از پتروشیمی گلستان، طرح گردشگری جزیره آشوراده و تعیین تکلیف سند مسکن ۱۵ هزار خانوار روستایی نتیجه هم افزایی و تعامل بین دادگستری و استانداری استان بود.

حیدرآسیابی گفت: موانع حقوقی پتروشیمی گلستان با دستور رییس قوه قضاییه مرتفع شد و با سفر شهید جمهور به استان هم، وارد فاز اجرایی شد.

او گفت: حل مشکل گردشگری جزیره آشوراده و تعیین تکلیف مشکل سند مسکن ۱۵ هزار خانوار در ۳۰۰ روستای استان از دیگر مشکلاتی بود که با تعامل حل شد.

آسیابی احیای ۱۱۰ واحد راکد و نیمه راکد استان و حفظ سه هزار فرصت شغلی، ممنوعیت تردد خودرو به پارک جنگلی النگدره، صدور سند پارک جنگلی آزادشهر و توقف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان را از دیگر اقدامات تعاملی دادگستری و استانداری گلستان بیان کرد.

استاندار گلستان هم در این دیدار گفت: امنیت سرمایه گذاری امروز در استان را مدیون اقدامات دادگستری استان هستیم.

علی محمد زنگانه با بیان این که در ۲ سال پیاپی گلستان دومین استان امن کشور در زمینه سرمایه گذاری معرفی شد افزود: این موضوع سبب شد امروز بیش از هر زمان دیگری استان ما جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی داشته باشد.

وی گفت: حل مشکل پتروشیمی گلستان، جزیره آشوراده، توقف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زیارت گرگان و حل مشکل سند ۱۵ هزار خانوار روستایی از اقدامات بزرگیست که جز با مدد و همراهی دادگستری امکان پذیر نبود.

برچسب ها: پتروشیمی ، هم افزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.