نظارت ۲هزار و ۵۰۰ ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی از فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر امین و آموزش دیده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه نظارت بر انتخابات در تمام مراحل و تمام امور بر عهده شورای نگهبان است، گفت: همچنین کار نظارت بر انتخابات مردمی است و در خراسان جنوبی شبکه نظارت نیز مردمی و چهار هزار و ۲۰۰ ناظر فعال در شبکه فعال است که سه هزار و ۳۰۰ نفر آقا و ۹۰۰ نفر خانم هستند.

وی گفت: در هر شعبه باتوجه به به سیار یا ثابت بودن، شهری یا روستایی بودن شعبه و میزان شلوغی آن از ۲ تا ۵ ناظر حضور دارند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: تاکید جدی به همکاران و مسئولان امر در بحث انتخابات داریم که طبق قانون پیش بروند و به گونه‌ای کار و امور انتخابات را به خصوص در زمان تبلیغات نامزد‌ها پیش ببرند که برای مردم شائبه‌ای پیش نیاید و اصل بی‌طرفی به طور کامل رعایت شود.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی افزود: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مدارک هویتی لازم برای رأی دادن شناسنامه و کارت ملی است که شناسنامه رای دهندگان باید جدید و دارای کد ملی ثبت شده در آن باشد در غیر این صورت باید حتماً کارت ملی خود را همراه خود داشته باشند و همچنین امکان این را دارند.

برچسب ها: نظارت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.