حضور پر شور قهرمانان ورزشی در شعبه اخذ رای ورزشگاه شیرودی

جامعه ورزشی کشورمان در محل ورزشگاه شهید شیرودی و اخذ رای حاضر شدند.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از برپایی صندوق سیار ویژه انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه هشتم تیرماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه جامعه‌ی ورزش خبر داد.

 

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به عنوان اولین گروهی از ورزشکاران بودند که در محل ورزشگاه شهید شیرودی و اخذ رای حاضر شدند.

جامعه ورزش با انتخاب اصلح به داشتن ورزش پویا کمک کنند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با حضور در محل اخذ رای جامعه ورزش ابراز امیدواری کرد که جامعه ورزش با انتخاب اصلح به داشتن ورزش پویا کمک کنند.

اعضای تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان پرافتخار‌ترین تیم والیبال نشسته جهان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آماده می‌شوند امروز (جمعه ۸ تیر) در محل سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی حاضر شدند تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت داشته باشند. 

هادی رضایی سرمربی این تیم که اخیرا به عنوان اولین و تنها ایرانی وارد تالار مشاهیر والیبال جهان شد، در رابطه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضورمان در پای صندوق‌های رای به تعیین سرنوشت مان و آینده کشور کمک می‌کند.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با انتخاب اصلح می‌توانیم ورزشی پویا داشته باشیم. ورزش پتانسیل زیادی دارد و با انتخاب اصلح می‌توانیم کمک کنیم تا به قله‌های افتخار برسیم، باعث برافراشته شدن پرچم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ابراز امیدواری کرد که با رای تک تک ایرانی‌ها انتخاب اصلح صورت بگیرد و بتوانیم به افتخاراتی که حق ایرانی‌ها است، دست یابیم.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به عنوان اولین گروهی از ورزشکاران بودند که در محل ورزشگاه شهید شیرودی و اخذ رای حاضر شدند.

حضور تیم ملی بسکتبال جوانان در محل اخذ رای شعبه جامعه ورزش و جوانان

حضور تیم ملی بسکتبال جوانان در محل اخد رای شعبه جامعه ورزش و جوانان

 

حضور کامران شهلا سرمربی بیلیارد تیم ملی در پای صندوق رای تهران_ ورزشگاه شهید شیرودی

حضور رمضان صالحی لیبرو والیبال نشسته در تیم ملی

وی گفت:به عنوان یک ورزشکار وظیفه خود میدانم در انتخابات شرکت کنم.

حضور امیرحسین پرنده عضو تیم ملی بسکتبال در محل اخذ آرای خانواده ورزش و جوانان

وی می‌گوید برای سربلندی ایران وظیفه ماست تا در انتخابات شرکت کنیم .

علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته ایران به عنوان اولین نفر رای خود را در صندوق انداخت.

علی کشفیا رییس انجمن والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران گفت: با یاد رییس جمهور شهید  در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنیم.

داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: مسابقات المپیک و پارالمپیک نزدیک است و امید است فرد منتخب دید ویژه‌ای به ورزش داشته باشد، آمده ایم تا رای دهیم و با انتخاب اصلح در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنیم.

حضور وزیر ورزش در مجموعه شیرودی، صندوق انتخاباتی ورزشکاران

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری هرچه که باشد مبارک مردم ایران باشد.

وزیر ورزش و جوانان در محل شعبه انتخاباتی جامعه ورزش و جوانان گفت: حضور پای صندوق های رای نشان از وفاداری به انقلاب و نظامی اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز بر مشارکت و حضور پرشور مردم تاکید کرده اند و جامعه ورزش و جوانان براساس منویات مقام معظم رهبری در چهاردهمین دوره از انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت. برای جامعه ورزشکاران در سطح استان‌ها نیز صندوق اختصاصی انتخاباتی برای حضور بهترشان در انتخابات در نظر گرفته شده است.

میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برای ایران قوی و ورزش قوی نیاز به یک برنامه ریزی قوی و نقشه راه قوی  داریم. هر کسی به عنوان ریس جمهور انتخاب شود باید به طور ویژه به ورزش نگاه کند.

شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: حضور باشکوه جامعه ورزش و دیگر آحاد مردم در انتخابات اقتدار کشور را در میادین بین‌المللی بیشتر می‌کند.

پورشیب دبیر فدراسیون کاراته گفت: مثل همیشه امروز جامعه ورزش حضور پر رنگی را دارند و امیدوارم امروز همه انتخاب آگاهانه داشته باشند و اصلح‌ترین فرد انتخاب کنند.

متین سقلی ملی پوش والیبال گفت : اینجا حاضر شدیم تا در حفظ استقلال کشورمان اثرگذار باشیم.

مبینا فلاح  نماینده فدراسیون تیراندازی با کمان در المپیک گفت: امروز روز سرنوشت ساز برای کشور عزیزمان است. با حضورمان در انتخابات ریاست جمهوری باید در سرنوشت کشور عزیزمان سهیم باشیم.

 پاکدل رییس فدراسیون هندبال گفت: جامعه ورزش همواره حضور پرشور در تصمیم‌گیری های مهم کشور داشته است.

حضور ملی‌پوشان تیم فوتبال جوانان کشورمان در شعبه انتخاباتی جامعه ورزش و جوانان

حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان گفت: بعد از رئیس جمهور شهید رئیسی کار رییس جمهور جدید سخت تر شده است و همه پای صندوق رای می آیند‌ و به فرد اصلح رای می دهند و‌ نهایت فرد انتخاب شده رییس جمهور همه مردم کشور خواهد بود.


مظلومی پیشکسوت فوتبال گفت: وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم چون در این مملکت زندگی می کنیم و باید در آینده سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

ناطق نوری رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: خوشحالیم در کنارجامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری حضور داریم و ان شالله رئیس جمهور آینده حامی ورزشکاران و‌ ورزش باشد.

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت : بار دیگر شاهد حماسه سازی مردم ایران هستیم  و ورزشی ها نیز در این حماسه حضور به پا خواستند. بر طبق سابقه  درخشان جمهوری اسلامی ایران همیشه برنده اصلی انتخابات مردم بوده اند و این بار نیز مردم پیروز این میدان هستند.

نصیر زاده رییس فدراسیون پرورش اندام گفت: ورزشکاران و قهرمان امروز پای صندوق های رای آمدند تا به فرمان مقام‌معظم رهبری (ره) لبیک بگویند.

تاج رییس فدراسیون فوتبال  گفت:جامعه امروز ورزش حضور پر شور  در ورزشگاه شهید شیرودی داشتند و ما نیز با تیم ملی فوتبال جوانان حضور پیدا کردیم و مردم‌پای صندوق رای بیایند و‌ با مشارکت بالا بد خواهان نظام در خارج از کشور نا امید شوند.

صحبت‌های دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در انتخابات ریاست جمهوری

صحبت های آرش میراسماعیلی پس از رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رزا ابراهیمی عضو  تیم ملی پاراتکواندو بانوان به عنوان  رای اولی با حضور در پای صندوق رای، به کاندیدای منتخب خود رای داد.

عکس یادگاری اعضای تیم ملی فوتبال جوانان ایران با وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری

کشتی‌گیران تیم ملی ایران پای در خانه کشتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

تیم والیبال زیر ۲۰ سال دختر ایران به محض ورود به کشور چین در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند.

تیم ملی اسنوکر ایران در سفارت کشورمان در ریاض پایتخت عربستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
امیدوارم درست انتخاب کرده باشند
آخرین اخبار