انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کاندیدا‌ها و روسای ستاد‌ها آرامش خاطر داشته باشند که انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار می‌شود.

سردار محمدعلی نظری امروز جمعه هشتم تیرماه در حاشیه حضور پای صندوق رای در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: فلسفه وجودی انقلاب و نظام اسلامی، مردم هستند و مطمئنا برای حفظ و آینده این نظام هم مردم حضور دارند. 

وی با بیان اینکه امروز یکی دیگر از تجدید بیعت‌ها، همراهی‌ها و حماسه‌هایی که باعث سرافزاری نظام می‌شود با کمک مردم شکل می‌گیرد، گفت: برخلاف لجن‌پراکنی دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم و علمیات‌های روانی، اما در استان کرمان همه تمهیدات با کمک شورای تامین و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی دیده شده و در سلامت و امنیت انتخابات مشکلی وجود ندارد.

سردار نظری بیان کرد: کاندیدا‌ها و روسای ستاد‌ها آرامش خاطر داشته باشند که انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مردم پای صندوق رای در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی همه ما به ویژه در مردمداری بود و ایران را حرم می‌دانست، حضور ما در گلزار شهدا برای بیعت مجدد با شهدا و شهید سلیمانی است که اعتقاد داریم با رای خودمان از این حرم دفاع می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین از حضور بیش از ۲ هزار نیروی بسیجی در کنار نیرو‌های انتظامی برای تامین امنیت شعب خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.