استاندار یزد:

انتخابات، مقدرات یک کشور را مشخص می‌کند

فاطمی گفت: انتخاب خوب می‌تواند کشور را ۴۰ سال جلو ببرد و انتخاب بد هم کشور را ۴۰ سال عقب می‌برد.

مهران فاطمی استاندار یزد با اشاره به وجود ۸۷۰ شعبه اخذ رای در استان گفت: ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در حال مدیریت رای گیری در سراسر استان هستند و انتخابات پرشور در حال برگزاری است.

وی رئیس یک قوم را خدمتگزارترین فرد توصیف کرد و افزود: رئیس جمهور باید نوکترین مردم ایران باشد و این ادبیاتی است که شهید رئیسی تولید کرد و پای این ادبیات ایستاد و وجود خود را تقدیم ملت ایران کرد.

استاندار ادامه داد: شهید رئیسی جان خود را نه در پشت میز بلکه در میدان خدمت به مردم تقدیم ملت ایران کرد تا پرچم پرافتخار ایران همچنان برافراشته باشد و امر خدمت رسانی به بهترین خلق خدا یعنی ملت ایران در تراز بالاتری انجام گیرد.

وی درباره اهمیت انتخابات تصریح کرد: شب قدر تقریبا ۱۰ ساعت طول می‌کشد، اما مقدرات یکسال نوشته شده و به امضای امام زمان (ع) می‌رسد، همچنان که کنکور دو ساعت بیشتر نیست ولی سرنوشت و شغل انسان را تعیین می‌کند. 

فاطمی اظهار داشت: حضور در انتخابات شاید یک ساعت طول می‌کشد، اما کسی که انتخاب می‌شود و تیمی که مقدرات کشور را بدست می‌گیرد، می‌تواند کشور را ۴۰ سال جلو انداخته و اگر بد عمل کند کشور ۴۰ سال عقب می‌افتد.

وی با تأکید بر مشارکت گسترده در انتخابات گفت: رئیس جمهور در صورت مشارکت یا عدم مشارکت ما انتخاب خواهد شد، اما اگر با پشتوانه قوی ملت باشد از منافع ملت در عرصه‌های بین المللی دفاع خواهد کرد و مسائل کشور را بهتر حل می‌کند.

استاندار خاطرنشان ساخت: هر زمان حضور مردم بیشتر باشد تهدیدات کمتر شده و هر زمان حضور کمتر شود تهدید‌ها افزایش می‌یابد. امیدواریم مردم عزیز با حضور پرشور خود یک پدیده انتخابات در طول چهار دهه گذشته را رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.