بازدید استاندار گیلان از شعب اخذ رای در مرکز گیلان

دکتر اسدالله عباسی در بازدید از شعب اخذ رای در رشت از مردم ولایتمدار گیلان برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

استاندار گیلان امروز پس از ثبت رای خود در منزل شهیدان یوسفی در پیربازار رشت، به همراه آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه گیلان و جمعی از مسئولان، از شعبه‌های اخذ رای در رشت بازدید کرد.

اسدالله عباسی در این بازدید، ضمن گفت و گوی صمیمی با مردم حاضر در این شعبه‌ها و عوامل و دست اندرکاران اجرایی اخذ رای از نزدیک، روند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهر رشت را بررسی کرد.

استاندار گیلان همچنین با حضور در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور پُررنگ رسانه‌ها برای پوشش رویداد بزرگ انتخابات امروز، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، انقلابی و ملی است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منشا قدرت، عزت و سربلندی ملت ایران و مایه اقتدار نظام است.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه استان و جمعی از مسوولان استان صبح امروز ۸ تیر، در نخستین دقایق رأی گیری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت، ضمن دیدار با مادر گرانقدر شهیدان والامقام محمد، قدرت الله و محمود یوسفی، رأی خود را به صندوق انداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.