بال‌های موفقیت؛

نیاز کشور به مشارکت پرشور و انتخاب اصلح

استاندار مرکزی: کشور علاوه بر مشارکت پُرشور در انتخابات، نیازمند انتخاب اصلح است.

 استاندار مرکزی پس از انداختن رأی خود به صندوق در مصلای اراک گفت: امروز روز سرنوشت‌سازی برای مسیر پیشرفت و حرکت کشور است و کشور علاوه بر مشارکت پرشور، نیازمند انتخاب آگاهانه و اصلح است.

دکتر مخلص‌الائمه افزود: مردم، امروز اولاً برای حفظ و تأیید جمهوری اسلامی و اعلام اعتماد مجدد به این نظام مقدس و ثانیا برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم در صحنه حضور پیدا می‌کنند، دولتی که جایگزین دولت آیت الله رئیسی خواهد شد.

او با بیان اینکه دولتی مردمی به تقدیر الهی سه ساله پایان یافت، گفت: حضور مردم در انتخاباتِ امروز، تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی است و موجب قوام و ارتقای شاخص‌های اقتدار و انسجام اجتماعی خواهد شد لذا هر اندازه این مشارکت افزایش یابد امنیت و انسجام ملی را تقویت کرده‌ایم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه یک هزار و ۶۸ شعبه ثابت و سیار آماده اخذ رأی مردم است، افزود: ان شاءالله مردم از بین چهار نامزد باقی مانده انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند و خادمی را انتخاب کنند که مسیر پیشرفت کشور متوقف نشود به‌ویژه اینکه تغییر راهبردهایی که شهید رئیسی داشتند و مورد تمجید رهبری قرار گرفت باید در انتخاب مردم مورد توجه باشد.

مخلص‌الائمه این را هم گفت که امروز باید مسیری را انتخاب کنیم که کماکان بتوانیم برای حرکت همه‌جانبه در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مطابق آرمان‌های بلند انقلاب و بیانیه گام دوم، در میانه‌ی دهه پنجم انقلاب اسلامی حرکتی پُرشتاب داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.