مردم رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند

رئییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: از شهروندان در خواست داریم با توجه به شلوغی شعب اخذ رای در استان زمان رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

ولی پوری با بیان اینکه همه وظیفه داریم از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم گفت: در بازدید از شعب اخذ رای حضور مردم البرز چشمگیر بود که جای قدردانی از مردم استان را دارد.

وی ادامه داد: انتخابات یکی از بارزترین نمونه مردم سالاری دینی است که مورد توجه آحاد جامعه است انتخابات منظر اراده مردم است و موید این ادعا عنوان مجریان انتخابات است که از بطن خود مردم در شعب اخذ رای حضور دارند.

ولی پوری با بیان اینکه دشمنان به دنبال دلسردی مردم هستند افزود: امروز شاهد حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات هستیم و این حضور چشمگیر خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمن است.

وی با اشاره به برگزاری ۹ جلسه انتخاباتی استانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: هزار و ۳۴۴ شعبه شهری روستایی ثابت و سیار در استان در نظر گرفته شده است و همچنین صندوق‌های روستایی نیز در شعب اخذ رای مستقر هستند و ۲۵ هزار نفر نیز در استان عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات هستند.

وی ادامه داد: متولدین روز «۸» تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با حضور در شعب اخذ رای استان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.