فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

رئیس جمهوری باید بر مسائل امنیتی و دفاعی اشراف داشته باشد

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: رئیس جمهوری باید بر مسائل امنیتی و دفاعی در کنار مسائل سیاسی و اقتصادی کشور اشراف داشته باشد و باید در خصوص آنها تصمیم گیری درستی انجام دهد.

امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: توجه به مسایل امنیتی و نظامی از اولویت‌های مهم و نخست کشور است و رییس جمهوری باید با این موضوعات آشنایی کامل داشته باشد و بداند چه اقدامی را برای امنیت کشور باید انجام دهد.

او با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بعد از دوران دفاع مقدس کشورمان به یک راهبرد نوین در حوزه دفاعی رسید و از این رو لازم است، شخص رییس جمهوری برای آن بودجه لازم را در نظر بگیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اگر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یک نیروی دریایی راهبردی می‌تواند ماه‌ها و کیلومتر‌ها از سواحل کشور دور شود باید تحت تدابیر و برنامه ریزی دفاعی باشد و رییس جمهوری بر این موضوعات تاثیر گذار است.

امیر آذریان بیان کرد: امروز نیز مردم کشورمان با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، در ایجاد یک حماسه بزرگ سیاسی نقش آفرین هستند و مشارکت مردم در انتخابات در راستای تقویت کشور و امنیت ساز برای ایران است.

او تصریح کرد: این انتخابات برای کشورمان ایجاد قدرت و قوت می‌کند و جایگاه نظامی کشورمان را ارتقاء می‌دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: مردم از گذشته تاکنون نشان دادند که پای این نظام هستند و امروز نیز با احترام به خون شهدا و شهدای خدمت پای صندوق آرا حضور پیدا می‌کنند.

آذریان اظهار کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی، وجود تجهیزات و تسلیحات دفاعی و همچنین اقدام فیزیکی، مرز‌های شرقی کشور در روز انتخابات دارای امنیت است همچنین این نیرو آمادگی لازم را برای رساندن صندوق‌های رای به مناطق صعب العبور دارد و در این راستا، پایگاه‌های هوانیروز مشهد و بیرجند برای اجرای ماموریت‌های محوله در آماده باش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.