امام جمعه سمنان؛

مشارکت در انتخابات نقش‌آفرینی برای آینده کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: هیچ دلیلی برای شک و تردید به منظور شرکت در انتخابات وجود ندارد و مردم با مشارکت پرشور انتخاباتی در ساخت آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان  گفت : شکوه حضور ملت ایران در آیین تشییع پیکر شهید جمهور تجلی یافت و اکنون صحنه انتخابات رخ‌نمایی اقتدار و وحدت ملی است.

نماینده ولی فقیه در سمنان بیان کرد: استکبارستیزان و دشمنان به شکوه حضور مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند و مشارکت حداکثری مایه افتخار استکبارستیزان و خار چشم بدخواهان است.

وی تاکید کرد: هر برگه رای گام بلندی برای ساخت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است و بعد از اعلام نتایج رای‌گیری، طرفداران نامزدهای انتخاباتی همراه و پشتیبان رییس‌جمهور منتخب باشند.

امام جمعه سمنان با اشاره به نامهربانی‌های عربستان و همراهی‌نکردن در ایجاد شعبه‌های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری برای زائران در حج تمتع، اظهار کرد: ۴۷‌ هزار زائر ایرانی در عربستان حضور دارند که این افراد به دلیل فقدان همراهی سعودی‌ها، از رای دادن محروم شدند.

نماینده ولی فقیه در سمنان اضافه کرد: عربستان واهمه دارد تا مردم آنجا خواستار مردم‌سالاری مانند ایران شوند و بر همین اساس برای برگزاری انتخابات ایران در آنجا همراهی نکرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.