جواب کوبنده مردم ایران به سران استکبار در انتخابات امروز

امام جمعه یاسوج گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات امروز ریاست جمهوری ، جواب کوبنده ایی به آمریکا و انگلیس خواهند داد.

 آیت اله حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه رای دادن احساس مسئولیت برای پیشرفت و توسعه کشور است گفت: حضور در پای صندوق رای به این معنی است که من برای کشورم و سرزمینم و برای رفع مشکلات کشورم رای می‌دهم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطبه‌های خود به روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی اشاره کرد و گفت: کشور ما صدمات زیادی از سوی کشور‌هایی غرب بخاطر این سلاح‌ها متحمل شد، کشور‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس به صدام جنایتکار هر سلاحی را می‌خواست به او می‌دادند.

آیت اله حسینی با اشاره به اینکه امروز نیز نمونه این کار‌ها را در غزه می‌بینیم، گفت: آمریکا روزانه به اسراییل سلاح می‌فرستد و مردم غزه را زیر شدیدترین حملات قرار می‌دهد.

وی همچنین به روز صنعت و معدت تجارت اشاره کرد و گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد.

امام جمعه یاسوج همچنین به روز خانواده و تکریم بازنشستگان اشاره کرد و گفت: خانواده پایه کشور و تربیت است و اگر ما ادب اجتماعی و رشد کشور را می‌خواهیم باید به مقوله خانواده است بیشتر توجه کنیم.

آیت اله حسینی به مسئله طلاق اشاره کرد و گفت: امروز می‌بینیم که آمار طلاق بسیار بالاست وبرخی از ازدواج‌ها بعد از چند ماه به طلاق می‌انجامد و این موضوع از طرفی هم بد است و از طرفی کشور را به سمت پیری می‌برد.

وی همچنین به حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد و گفت: این اقدام ناشیانه آمریکا در شهادت انسان‌های بی گناه اوج نقض حقوق بشر است.

آیت اله حسینی اضافه کرد: انگلیس و آمریکا ۲۰۰ سال هست که جهان را غارت کردند و اینقدر جنایت کردند که نباید هیچ حرف راستی را از آنها باورکرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.