امام جمعه موقت بوشهر:

مردم در نقاط مختلف استان بوشهر حماسه دیگری ثبت کردند

امام جمعه موقت بوشهر گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم در نقاط مختلف استان بوشهر با لبیک به شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری حماسه دیگری ثبت کردند.

حجت‌الاسلام رضا خدری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی، بر خلاف دموکراسی‌های ریاکارانه غربی، بزرگ‌ترین راه رضایتمندی را در خدمت به مردم می‌بیند.

وی افزود: مسئولانی که شب و روز نمی‌شناسند و در مسیر خدمت به مردم تلاش می‌کنند، جلوه‌های بارز خدمت‌گزاران در نظام جمهوری اسلامی هستند که شهیدان رجایی و رئیسی نمونه‌های بارز این خدمت هستند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: شهید رئیسی با کار شبانه‌روزی خود سبک جدیدی از مدیریت در نظام اجرایی پایه گذاری کرد که برای خدمت شایسته، تعطیلی ندارد و اکنون نیز امید است مردم، گزینه اصلح را انتخاب کنند تا راه شهیدان رجایی و رئیسی ادامه یابد.

خدری همچنین با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان در ۱۲ تیرماه گفت: خانواده مقدس‌ترین نهاد در جهان اسلام است و آیات و روایات زیادی درباره خانواده، تکریم بزرگان و بازنشستگان و احترام متقابل بین زن و شوهر وجود دارد که نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

وی گفت: مودت بین زن و شوهر باید شکل گیرد که این مودت بالاتر از محبت است و همچنین ضرورت دارد زن و شوهر حرمت خانواده و بزرگان را به‌طور جدی رعایت کنند.

خدری با اشاره به حمله ناو امریکایی به هواپیمای مسافربری ایران اظهار کرد: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیر ۶۷ و شهادت ۲۹۰ تن از هموطنان سند رسوایی و خوی وحشی‌گری آمریکا علیه مردم ایران است.

وی ادامه داد: جنایت اصابت ۲ فروند موشک سطح به هوای ناو امریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایرباس بر فراز خلیج فارس هیچ وقت از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی افزود: آمریکا همواره از جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه در غزه حمایت کرده و مردم مظلوم و ستمدیده را به خاک و خون کشانده است.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: آمریکا در حمله نظامی به طبس، تحریک رژیم بعثی عراق برای حمله به ایران و تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی علیه ایران، همواره نقش داشته، اما با این وجود هیچگاه به اهداف خود نرسیده است.

خدری یادآور شد: به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران نیز از دیگر جنایات آمریکا بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.