کشتی آرام جمهوری اسلامی در اقیانوس جهانی در حرکت است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت سه قوه در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که حرکت کشتی آرام جمهوری اسلامی در اقیانوس جهانی در حرکت است.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران گفت: هرچه قدر میزان آرا بیشتر باشد، قدرت جمهوری اسلامی در جهان افزایش خواهد یافت و با تمام وجود برای خدمت صادقانه حاضر خواهد شد.

وی اضافه کرد: رویکرد ملت وفادار و دوست داشتنی ایران به خادمان خود در جریان کمراسم تشییع شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی نشان داد که هرکجا مسئولان به نحو مطلوب خدمت کرده‌اند، شاهد افزایش رضایت اجتماعی بودیم.

محمدبیگی ادامه داد: مردم در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری خودشان نتیجه انتخابات را رقم خواهند زد تنها انتظار ما از نامزد منتخب آن است که ادامه دهنده راه آیت الله شهید ریسی باشد تا خاطرات تلخ دهه ۹۰ برنگردد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به نقش زنان اشاره کرد و گفت: زنان همواره در ادوار مختلف انتخابات نقش پررنگی در افزایش مشارکت سیاسی داشته‌اند که انتظار داریم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد حضور چشمگیر آنها باشیم.

محمدبیگی با بیان اینکه عرصه مشارکت همواره متعلق به زنان بوده و بیشترین آرا نز متعلق به همین قشر است، بیان کرد: امروز از تک تک بانوان می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند، خصوصا دختران رای اولی برای آینده خودشان تصمیم بگیرند، از آنجایی که دهه هشتادی‌ها به سن رای دهی رسیدند، می‌تواند با مشارکت در انتخابات آینده ساز ایران اسلامی باشند.

محمدبیگی ادامه داد: زنان در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره‌های قبل مشارکت متفاوتی داشتند، چون شاهد ثبت نام زنان در انتخابات ریاست جمهوری بودیم، این یعنی زنان منعی برای ثبت نام در انتخابات ندارند و ساختن ایران زن و مرد ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای انتخابات باید سراشر از مهر و همبستگی و طرحی نو برای ایران اسلامی باشد، ادامه داد: امیدوارم مردم با حضور پررنگ خودشان برای تشکیل دولت اسلامی قوی تلاش کنند.

محمدبیگی به رویکرد اخلا ق مدارانه نامزد‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: نامزد‌های انتخاباتی با توجه به فرامین مقام معظم رهبری ولایت مداری خودشان را ثابت کردند و در طول فرآیند انتخابات شاهد رویکرد اخلاق مدارانه در نشست‌ها و مناظره‌ها بودیم، بنابراین جای دارد که از همه تشکر کنیم که این ودیعه از سوی شهید رییسی نسبت به انتخابات گذشته به یادگار بماند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از صبح تا الان گزارش‌های متعددی داشتیم، مشارکت انتخاباتی تاکنون خوب بوده و انتظار داریم بیشتر از این باشد، از تمام هم استانی‌های خودم نیز انتظار دارم که همسایگان و اقوام و دوستان خودشان را برای شرکت در انتخابات فرابخوانند.

محمدبیگی اضافه کرد: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شورا‌های اسلامی در ادوار گذشته حال و هوای خاصی به انتخابات می‌بخشید، از طرفی ما در این دوران درحال سوگواری آیت الله شهید رییسی هستیم و این نیاز دارد که مردم را برای آوردن به پای صندوق رای ترغیب کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با اقدام به موقع مجلس شورای اسلامی اداره کشور بدون هیچ خلیلی در حال استمرار است و بدون هیچ مشکلی کشور مدیریت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار