معاون اقتصادی استاندار کرمان: 

انتخابات پرشور، پشتوانه‌ای برای رئیس‌جمهور آینده است

حسن زاده با اشاره به اینکه انتخابات پرشور، پشتوانه‌ای برای رئیس‌جمهور آینده است،گفت: انتخابات پرشور به مدیران و رئیس‌جمهور آینده امیدواری می‌دهد‌.

امیر حسن‌زاده ظهر جمعه ۸ تیر ماه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان گفت: امروز، روز مهمی برای ملت ایران است، انتخابات، مصداق بارز همراهی مردم با نظام است و مردم هم این همراهی را با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های اخذ رای نشان می‌دهند.

وی افزود: با شهادت آیت‌الله رئیسی در کمتر از ۵۰ روز که زمان قانون برای انتخاب رئیس جمهور بود، شاهد برگزاری انتخابات هستیم.

حسن‌زاده که رای خود را در محل معدن مس دره‌آلو به صندوق انداخته است، تصریح کرد: فرآیند انتخابات در واحد‌های تولیدی و معادن فعال در استان کرمان در حال برگزاری است و کارگران هم رای خود را در اسرع وقت به صندوق می‌اندازند.

معاون اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: جمهوریت و دموکراسی، مهم ترین بحث انتخابات است و این مهم در سال‌های پس از انقلاب اسلامی همیشه بوده و هست. 

وی با اشاره به تلاش‌های شهید رئیسی برای رفع مشکلات اقتصادی تصریح کرد: شهید رئیسی به صورت موردی و نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور به رفع مسائل و مشکلات اقتصادی ورود می‌کرد. 

حسن‌زاده افزود: انتخابات پرشور به مدیران و رئیس‌جمهور آینده امیدواری می‌دهد و رئیس‌جمهور می‌تواند از ظرفیت مردم استفاده و برای آن ها کار کند. 

وی گفت: امیدواریم رئیس جمهوری انتخاب شود که مشکلات را با نگاه به ظرفیت‌ها و توان داخل کشور و با همکاری جوانان ایرانی برطرف کند و پروژه‌های ناتمام را به ثمر برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار