روزنامه ترکیه‌ای:

سیا و موساد یک مثلث شیطانی با داعش ایجاد کرده‌اند

یک روزنامه ترکیه‌ای در مقاله‌ای نوشت که در پس حملات تروریستی اخیر، افزون بر آمریکا (رژیم) اسرائیل نیز حضور دارد.  

روزنامه ملیت ترکیه می‌نویسد که پس از حمله مسلحانه به داغستان روسیه، جهان مجددا مشغول بحث در خصوص گروه‌های تروریستی مثل داعش و قدرت‌هایی است که آنها را تغذیه می‌کند. به گفته نویسنده این مقاله، «همدست اصلی داعش که آمریکاست، یک همدست هم دارد». 

در این یادداشت نوشته شده که با وجود حملات تروریستی متعدد در ماه‌های اخیر، اسرائیل اصلا هدف حملاتی از این دست قرار نگرفته است. افزون بر این، مقاله به این مورد اشاره می‌کند که اسرائیل به درمان مجروحان داعشی نیز پرداخته است. 

مقاله در انتها بیان می‌کند که همه این رخداد‌ها به خاطر آن است که سیا و موساد دست به دست هم داده و با داعش «مثلث شیطانی نفرت انگیز» را تشکیل داده‌اند.

گفتنی است، دو شهر «دربند» و «مخاچ قلعه» داغستان روسیه روز یکشنبه هدف حمله مسلحانه قرار گرفتند. طی این حادثه که بعدا توسط مقامات تروریستی اعلام شد، ۲۱ نفر کشته شدند. یکی از شاخه‌های داعش که مسئولیت حمله تروریستی ماه مارس در نزدیکی مسکو را بر عهده گرفته بود، به سرعت از حادثه تروریستی جدید تمجید کرد و گفت این حمله توسط تروریست‌های داعش در منطقه قفقاز انجام شده است.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۴۷ ۰۹ تير ۱۴۰۳
روزنامه ملیت یک شریک دیگر اشاره نکرده ترکیه مهره اصلی
پشتیبانی و لوجستیک داعش در عراق و سوریه بود حالا میخواهد خود را پاک بداند اگر ترکیه با آمریکا واسرائیل همکاری نمی کرد هرگز به آن قدرت نمی رسید شهرهای مرزی ترکیه محل جولانگاه داعش بودظلمی که ترکیه به سوریه و عراق کرد آمریکا واسرائیل نکرده الان هم به تجاوزات خود ادامه می دهد
آخرین اخبار