رییس ستاد انتخابات قم خبر داد؛

موج دوم حضور مردم قم پای صندوق‌های رای

حاجی زاده گفت: ارزیابی‌های میدانی نشان می‌دهد از عصر با خنک شدن هوا، شاهد موج دوم حضور مردم قم در پای صندوق‌های رای هستیم.

احمد حاجی زاده ،رییس ستاد انتخابات قم گفت: حضور مردم انقلابی و ولایتمدار قم در پای صندوق‌های رای در  ساعات به عصر به نحوی پرشور و چشمگیر است که بسیاری از شعبه‌های اخذ رای تقاضای استفاده از صندوق‌های سیار برای سرعت بخشیدن به فرآیند اخذ رای را داده‌اند.

وی افزود: اکثر شعبه‌های اخذ رای در قم شاهد حضور پر شور مردم است و همچنین استقبال اقشار مختلف از انتخابات در شهرستان‌های استان نیز بسیار قابل توجه است، به نحوی که در شهرستان کهک تا این ساعت بیش‌از ۸۶ درصد واجدین شرایط رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس پیش بینی می‌کنیم که درصد مشارکت مردم قم در انتخابات ۶۰ درصد و بالاتر باشد و هم‌اکنون نیز قم جز استان‌های برتر کشور از نظر میزان مشارکت واجدین شرایط در انتخابات است؛ همچنین وضعیت مشارکت مردم قم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از سال ۱۴۰۰ بیشتر است.

حاجی‌زاده با تشکر از زمان‌شناسی و حضور حماسی مردم تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده در فرآیند برگزاری انتخابات استان هیچ مشکلی نداشتیم و همه چیز طبق برنامه پیش رفته‌است و با همکاری همه بخش‌ها شاهد فضایی آرام و هماهنگ در برگزاری انتخابات استان هستیم.

فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح روز جمعه در شعب اخذ رای سراسر کشور آغاز شد.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار