گیلان میزبان تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان وخانواده‌ها به مدت ۶ روز میهمان گیلانی‌ها است.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت ۶ روز میهمان گیلانی‌ها است.

 این حرکت فرهنگی و هنری طی روز‌های ۱۰ تا ۱۵ تیر به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان وخانواده‌ها صورت‌می‌گیرد.

ارایه خدمات‌فرهنگی و نهادینه‌سازی فرهنگ پاس‌داشت از محیط‌زیست در ۱۷ منطقه ساحلی و گردش‌گر‌پذیر شهرستان‌های رودسر، لنگرود، کیاشهر، انزلی، رضوانشهر، تالش و رشت، از دیگر هدف‌های سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان گیلان است.

طی این سفر که با همراهی و مشارکت اداره‌کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان انجام‌می‌شود، هنر‌مندان کانونی نمایش «زندگی در اعماق‌اقیانوس» که به اهمیت حفظ و صیانت از محیط‌زیست، به‌ویژه در رود‌خانه، دریا و اقیانوس‌ها می‌پردازد را روی صحنه‌خواهند‌برد.

فعالیت‌های متنوع و هدف‌مند «قصه‌گویی»، «معرفی خلاقانه کتاب»، «شعر‌خوانی»، «اجرای سرود» و «مسابقه حضوری»، از دیگر فعالیت‌هایی است که به‌همت مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برای مخاطبان اجرامی‌شود.

این‌درحالی‌است که بهره‌گیری از ظرفیت‌های آینده‌سازان ایران اسلامی در قالب «کانون‌یار» و «خبرنگاران نوجوان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز در دستور‌کار‌قرار‌دارد و کودکان و نوجوان برگزیده این مجموعه، افزون‌بر همراهی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری، به انعکاس خبر‌های این سفر در مدارس و مراکز فرهنگی هنری می‌پردازند.

گفتنی‌است، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردیبهشت و تیر سال ۱۴۰۲ نیز میهمانی‌گیلانی‌ها بود و با استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها روبروشد.

برچسب ها: کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.