۲ میلیون مترمکعب آسفالت معابر در سنندج انجام می‌شود

شهردار سنندج گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری ۲ میلیون متر مربع آسفالت معابر و خیابان‌ها در این شهر انجام می‌شود.

سیدانور رشیدی شهردار سنندج  اظهار کرد: نهضت آسفالتسفالت در شهر سنندج در سالجاری نیز قطعا با سرعت بیشتری ادامه پیدا می کند.

وی افزود: امسال در کردستان و سنندج با توجه حجم نزولات آسمانی شاهد جبران کم آبی‌های سال های گذشته بوده‌ایم این مهم در کنار برکات بی‌شماری که دارد تا حدودی اجرای پروژه‌های عمرانی را نه تنها در مجموعه شهرداری بلکه در سایر بخش‌ها و مجموعه‌ها به تعویق انداخت.

شهردار سنندج اضافه کرد: برنامه ریزی شده که سریع نسبت به رفع ایرادات و ارائه خدمات بیشتر به مردم در حوزه اسفالت در هسته مرکزی نواحی منفصل شهری اقدامات لازم صورت بگیرد کما اینکه اقداماتی که در حوزه آسفالت معابر به ویژه در هسته مرکزی شهر انجام گرفته قابل توجه بوده است.

رشیدی یادآور شد: روکش آسفالت میدان لشکر تا میدان انقلاب، میدان انقلاب تا میدان نبوت، چهار راه انقلاب تا سه راه اکباتان، سه راه اکباتان تا میدان کاو، چهاره راه اکباتان تا نبوت، میدان انقلاب تا چهاره راه چهار باغ و بلوار ۲۸ دی انجام شد.

وی گفت: در قالب نهضت آسفالت با وجود مشکلاتی که در تامین قیر و اعتبارات وجود داشت سال گذشته با اولویت مناطق کمتر برخوردار و خیابان های اصلی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار