فعالیت ۴۶۰ تشکل تعاونی روستایی در استان اصفهان

رییس سازمان تعاون روستایی اصفهان گفت: ۴۶۰ تشکل تعاونی روستایی در استان اصفهان فعال است.

رییس سازمان تعاون روستایی اصفهان گفت: ۴۶۰ تشکل شامل شرکت‌های تعاونی روستایی، زنان، تولید، کشاورزی و اتاق اصناف در زمینه‌های مختلف مشغول ارائه خدمت به روستاییان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان است.

محسن حاج عابدی  افزود: بیش از ۳۵۰ هزار نفر عضو اتحادیه ها، تعاونی‌ها و تشکل‌های روستایی استان اصفهان هستند.


وی اظهار داشت: سازمان تعاون روستایی اصفهان و واحد‌های زیر مجموعه آن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های تعاون روستایی در کشور است.

رییس سازمان تعاون روستایی استان اصفهان اضافه کرد: مجموعه برنامه‌های تعاون روستایی حول سه محور اصلی هدایت، حمایت و نظارت ساماندهی شده است.


حاج عابدی با اشاره به نامگذاری امسال به «جهش تولید با مشارکت مردم»، تصریح کرد: مشارکت مردم مصداق بارز، اصلی و اساسی در تشکل‌های تعاونی است و ظرفیتی استثنایی برای مجموعه سازمان و یک وظیفه و تکلیف مضاعفی برای ماست که امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.


او  خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی در حوزه‌های مختلف شبکه تعاون روستایی جزو برنامه‌های بسیار مهم و اولویتدار این سازمان در استان اصفهان است.


حاج عابدی افزود: هوشمند سازی در حوزه آمار و اطلاعات یکی دیگر از برنامه‌های اساسی این شبکه است که برنامه ریزی برای آن در اصفهان بصورت آزمایشی انجام شده و سامانه جامع تعاونی‌ها (سجا) در حال راه اندازی است.


رییس سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تامین و توزیع بهنگام نهاد‌های کشاورزی در حوزه‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور، شیلات و آبزیان و محصولات گلخانه‌ای یکی دیگر از برنامه‌های مهم و اساسی این سازمان است که تاثیر بسزایی در جهش تولید دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.