موج بارشی وارد استان زنجان می‌شود

کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: موج بارشی از روز دوشنبه هفته جاری وارد استان زنجان می‌شود که موجب تقویت پوشش ابرها،‌ بارش‌های محلی و رعد و برق خواهد شد.

ارسطو محمدی گفت: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی، آسمان امروز مناطق مختلف استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده است و در بعداظهر وزش باد و افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: تا اواسط هفته جاری انتظار بارش های قابل توجهی در استان نداریم اما بارشهای محلی و رعد و برق به خصوص در ارتفاعات استان محتمل است که این شرایط تا روز دوشنبه تداوم خواهد داشت.

محمدی یادآور شد: از روز سه شنبه هفته جاری اغلب مناطق استان شاهد رگبار باران و رعد و برق خواهد بود و از این روز تا پایان هفته دمای هوا به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۲ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: طی شبانه روز گذشته بارندگی هایی در برخی ایستگاه‌های استان گزارش شد و ایستگاه خرمدره سه میلیمتر بارش داشته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۴ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۴ و ۳۰ درجه، خرمدره ۱۴ و ۲۹ درجه، آب‌بر ۱۹ و ۳۲ درجه، قیدار ۱۶ و ۳۳ درجه،‌ گرماب ۱۸ و ۳۷،‌ سلطانیه ۱۳ و ۳۱ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.