گازرسانی به ۱۷۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی به ۱۷۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر استان خبر داد.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: ۱۷۰ روستا و ۲۰۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی مازندران طی فعالیت دو ساله دولت سیزدهم گازرسانی و ۱۵۰ هزار مشترک جدید نیز جذب شده است.

او افزود: از مجموع ۳۰۰۰ روستای واجد شرایط گازرسانی در استان، اکنون ۲۶۱۰ روستا از گاز طبیعی برخوردار هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۹۰ روستا نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجراست.

مایلی رستمی تعداد مشترکان گاز روستایی در مازندران را بیش از ۶۷۱ هزار و ۹۶۴ مورد اعلام و گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در ۲ هزار و ۶۱۰ روستای گازدار استان، ۹۶.۶۱ درصد است که ۱۴۰ مورد از این روستا‌ها طی ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس‌جمهور شهید گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود:از مجموع ۶۳ شهر مازندران ۶۱ شهر گازرسانی شده و ضریب گازرسانی خانوار‌های شهری، معادل ۹۹.۹ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه با قدرت کار زیرساختی و توسعه‌ای گازرسانی را در اقصی نقاط استان ادامه خواهیم داد، گفت: وظیفه همه خادمان و دلسوزان نظام است خود را وقف انقلاب و خدمت‌رسانی به مردم کنند که امیدوارم خداوند متعال ما را در انجام وظایف محوله یاری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار