معرفی ۱۲ واحد نانوایی متخلف به تعزیرات قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از تشکیل و ارسال ۱۲ فقره پرونده تخلف نانوایی به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در ۲۴ ساعت گذشته با سرکشی از واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی در استان قزوین به ویژه نانوایی‌ها، موفق به شناسایی ۱۲ واحد صنفی متخلف شدند.

وی اضافه کرد: واحد‌های متخلف به دلیل تعطیلی خودسرانه، کم فروشی، رعایت نکردن ساعت کاری، گرانفروشی و کنجد پاشی بر روی نان با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته خدایاری، بیش از ۵۰ درصد تخلفات در حوزه عرضه کالا‌های اساسی متعلق به واحد‌های نانوایی است که در این راستا نظارت‌های ویژه‌ای را لحاظ کردیم.

این مسئول ادامه داد: بازرسان جهاد کشاورزی با همکاری بسیج اصناف و تعزیرات در قالب تیم‌های مشترک در ۲ نوبت صبح و ظهر به بازار و مراکز عرضه اعزام شده و از واحد‌های صنفی بازدید می‌کنند.

خدایاری یادآور شد: شهروندان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در حوزه نانوایی‌ها، به محض رویت تخلف آن را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار