پاداش یک میلیون تومانی در ازای معرفی ماینر‌های غیرمجاز

مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت: افراد حقیقی و حقوقی به ازای معرفی هر ماینر غیرمجاز رمزارز یک میلیون تومان و تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.

حامد احمدی مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر در خبر ۱۳ از شبکه خبر گفت: امسال با مجوزی که برای اولین بار از سوی سازمان اموال تملیکی اخذ شد، امکان امحای ماینر‌های غیرمجاز جمع آوری شده فراهم شد و برای اولین ۸۸۲ دستگاه ماینر در مشهد امحا شد و به تدریج ماینر‌هایی که جمع آوری می‌شوند با توجه به این مجوز امحا خواهند شد.

او افزود: هر دستگاه ماینر معادل مصرف سه خانوار مصرف دارند و شرایطی که روز‌های گرمی را سپری می‌کنیم حضور این ماینر‌ها برای مدیریت شبکه برق شبکه برق را ناپایدار می‌کند. در اخرین اقدام ۱۶۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در تبریز و ۱۷۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز شناسایی شده است.

احمدی گفت: افرادی که نسبت به معرفی ماینر‌های غیرمجاز اقدام کنند پاداش خوبی برای ان‌ها در نظر گرفته شده و برای هر ماینر یک میلیون تومان و تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در خصوص جریمه‌های استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز گفت: ماینر‌های غیرمجاز شناسایی شده علاوه بر جرائم نقدی به مراجع قضایی هم معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۰ تير ۱۴۰۳
گزارش شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۰ تير ۱۴۰۳
هر یه دونه یا کلا ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۹ تير ۱۴۰۳
امحا شد یا برا مصارف خودتون برداشتین براستی تو کشوری مثل ایران چجوری باید مصزف برق بالا باشد و لگن مصرف خانگیس در صورتی که یه عده ای وابسته به دولت هستن از این استخر های ارزدیجیتال دارن و در حاد ماین هستن و چوبشو بر ملت میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۹ تير ۱۴۰۳
جیب مردم رو نزنید پاداش بخوره تو سرتون
آخرین اخبار