پوستر مجله تایم با هدف حمایت از کنارگیری بایدن + تصویر

مجله تایم آمریکا با انتشار پوستری از کناره گیری بایدن حمایت کرد.

مجله تایم آمریکا، به تازگی با انتشار پوستری از جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری ایکس خود از کناره گیری بایدن از انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت کرده است.

در این پوستر با پس زمینه قرمز جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در حالی که از کادر خارج می‌شود نشان داده شده است و عنوان «هراس» بلای صفحه درج شده است. همچنین جلد مجله تایم به تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۴ است که شاید تاریخی برای احتمال کناره گیری آن باشد.

روز قبل، پولیتیکو گزارش داد که دموکرات‌ها در ایالات متحده پس از اولین مناظره انتخاباتی بین بایدن و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، در وحشت هستند و برخی از آنها در حال حاضر فعالانه درباره جایگزینی او بحث می‌کنند.

انتخابات آمریکا

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی، رئیس فعلی دولت، جوبایدن از حزب دموکرات، و رئیس جمهور سابق آمریکا، ترامپ جمهوری خواه هستند. 

روز جمعه، نامزد‌ها در دور اول مناظره انتخاباتی که به طور زنده توسط CNN از یک استودیو در آتلانتا پخش شد، باهم رو در رو شدند. بایدن در طول سخنرانی خود لکنت زبان و مکث‌های طولانی داشت و در نهایت بدون کمک همسرش نتوانست صحنه را ترک کند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۳۲ ۰۹ تير ۱۴۰۳
رییس جمهور امریکا اقا و خانم کلینتون اند و از او بعنوان یک مانکن جهت پیش برد اهدافشان استفاده می کنند
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۵:۳۱ ۰۹ تير ۱۴۰۳
بریدن زی بار نمی رود ادامه خواهداد
آخرین اخبار